اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح حرم تا حرم

تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد ‌زنجان راهی مرقد امام شد

خبرگزاری فارس: تیم 15 نفره دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بدرقه رسمی نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان راهی مرقد امام شد.

تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد ‌زنجان راهی مرقد امام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه زنجان با بدرقه رسمی آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان راهی مرقد امام شدند.

تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان قرار است، پس از استقبال رسمی از سوی واحدهای ابهر و قزوین مسیر خود را به طرف مرقد امام راحل ادامه دهند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی اعزام تیم دوچرخه سواری طرح حرم تا حرم توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.

عباس قنبری با اشاره به نحوه اجرای طرح دوچرخه‌سواری حرم تا حرم گفت: این تیم از آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان به طرف مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت می‌کند.

وی با اشاره به همراهی این تیم توسط یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس ادامه داد: این تیم دوچرخه‌سواری را یک پزشک نیز همراهی می‌کند‌.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی را در گرامیداشت بیست و سومین سالگرد امام راحل برپایی نمایشگاه کتاب اعلام کرد و گفت: اجرای نمایشگاه بزرگ کتاب در خصوص حضرت امام خمینی(ره) در صحن مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 400 عنوان کتاب با موضوع ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) به نمایش گذاشته شده است.

قنبری گفت: بازدید از نمایشگاه بزرگ امام خمینی(ره) برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول