اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آزادسازی خرمشهر با طی مسافت 725 کیلومتر

دوچرخه‌سواران راور تا مشهد رکاب می‌زنند

خبرگزاری فارس: به مناسبت آزادسازی خرمشهر با طی مسافت 725 کیلومتر دوچرخه‌سواران معدن زغال‌سنگ همکار راور تا مشهد رکاب می‌زنند.

دوچرخه‌سواران راور تا مشهد رکاب می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، تیم دوچرخه‌سواری شرکت زغال‌سنگ متشکل از کارکنان منطقه معدن زغال‌سنگ همکار پیش از ظهر امروز حرکت خود را از شهرستان راور به سمت مشهد مقدس آغاز کردند.

سید‌رضا ظریف مسئول امور ورزشی منطقه معدن زغال‌سنگ همکار راور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: این مسیر 725 کیلومتری در صورتی که در مسیر راه با توفان و مشکلاتی نظیر آن برخورد نکنیم، دوچرخه‌سواران حدود پنج تا شش روز این محور را رکاب می‌زنند تا در سالروز آزاد‌سازی خرمشهر به مشهد مقدس برسند.

وی افزود: این تیم برای ششمین سال عازم مشهد مقدس است که هر ساله با سه نفر برگزار می‌شد، سال جاری به شش نفر افزایش یافته است.

* اهدا 50 هزار سی‌سی خون

داوطلبان عضو هلال احمر شهرستان راور و دیگر اقشار مختلف مردم به مناسبت هفته زن در امری خدا پسندانه ‌مقدار 50 هزار سی‌سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول