اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

عمق عشق‌ورزی به مکتب خمینی مردم‌داری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: عمق عشق‌ورزی به مکتب امام خمینی (ره) مردم‌داری و توجه به ولی نعمتان انقلاب است.

عمق عشق‌ورزی به مکتب خمینی مردم‌داری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعد‌الله رئیس ساداتی صبح امروز در دیدار جوانان بسیجی عازم حرم مطهر امام در شهر کوثر اظهار داشت: نهضت با برکت امام خمینی (ره) تمام بشریت را از خواب افسون‌زدگی شیاطینی خارج کرد و سبب شد تا ملت‌های آزادیخواه جهان با شور و حرارت از حق و حقیقت دفاع کرده و اجازه ندهند شیاطین و اهریمن بر سرزمین و محدوده جغرافیایشان حکمرانی کنند.

وی اندیشه امام را اندیشه پاک و برگرفته از صمیمیت و عشق و علاقه به جوانان و نسل‌های پر‌شور و نشاط اعلام کرد و گفت: امام راحل در اغلب فرمایشات خود از نسل نوجوان و جوان به عنوان امیدهای آینده انقلاب یاد کرده و در این زمینه تکیه‌گاه و عامل پیشرفت این کشور انقلابی را سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان و نوجوانان برشمردند.

فرماندار شهرستان کوثر از خمینی کبیر به عنوان تأثیر‌گذارترین شخصیت تاریخ معاصر ایران یاد کرد و افزود: نسل سوم و چهارم انقلاب باید ابعاد شخصیتی و علمی و تربیتی امام راحل را شایسته و مناسب بشناسند که در این زمینه تبیین‌گری کار انقلابیون و مدافعان ارزش‌های اسلامی و دینی است.

رئیس ساداتی خاطر نشان کرد: به رغم تحمل بسیاری از مسائل و مشکلات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در مدت زعامت امت اسلامی ویژگی‌ها و ابعادی از زندگی فردی و اجتماعی خود را به نمایش گذاشت که در آن می‌توانستیم تبلوری از اعتقادات و باورهای دینی را مشاهده کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: بیداری جهان اسلام نیز نتیجه و ثمره آزاداندیشی امام راحل است که در آن اهداف و آرمان‌های حقیقی به ثمر نشسته و بسیاری از آرزوهای امام جامه عمل پوشیده است.

فرماندار شهرستان کوثر تصریح کرد: فرهنگ بالنده انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشنگرانه امام امروز در گوشه گوشه این دنیا طرفدارانی پیدا کرده است که بی‌صبرانه منتظرند حرکتی تاریخی نظیر حرکت ملت ایران در بهمن 57 را به هدایت و زعامت امام راحل رقم بزنند.

رئیس ساداتی ادامه داد: امروز نیز بعد از گذشت 23 سال از رحلت امام راحل نائب بر حق آن حضرت رهبر معظم انقلاب نیز نقش پیشتازی و رهبری مسلمین را عهده‌دار است و در طریق و سلوک امام بسیاری از امت‌ها دل به تحولات ایران و حرکت‌های غرور‌آفرین این کشور دوخته‌اند.

وی افزود: در سایه هدایت مقام معظم رهبری امت‌های اسلامی امروز در حساس‌ترین شرایط خود اهداف و مقاصدی را تجربه کرده  و دنبال می‌کنند که ثمره و نتیجه آن جز حرکت‌های غرور‌آفرین نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر در پایان سخنان خود از جوانان عازم حرم مطهر امام خواست در این سفر روحانی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام را به گوش جان بشنوند و آن  را سرمشق اهداف خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول