اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل تأکید کرد

تکمیل سالن مسافری و محوطه‌سازی پایانه بیله‌سوار اولویت جدی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل بر ضرورت تکمیل پروژه‌های سالن مسافری و محوطه‌سازی پایانه مرزی شهرستان بیله‌سوار تأکید کرد.

تکمیل سالن مسافری و محوطه‌سازی پایانه بیله‌سوار اولویت جدی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی اکبری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات پایانه مرزی بیله‌سوار در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم اوایل سال آینده این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا در خدمت‌رسانی به مسافران داخلی و خارجی شایسته و مطلوب‌تر از وضعیت فعلی عمل شود.

وی گمرک بیله‌سوار را تنها گمرک مرزی فعال با ابعاد تردد مرزی و مبادلات تجاری به شکل گسترده اعلام کرد و گفت: پایانه مرزی بیله‌سوار یک ظرفیت مناسبی برای افزایش ترددها و توانمند‌سازی اقتصادی در این منطقه است که می‌تواند بسیاری از ابعاد و توسعه اقتصادی را به نحو مطلوب رقم بزند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با یادآوری اینکه تجهیز گمرک بیله‌سوار و توسعه ابعاد آن می‌تواند کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران  اتباع خارجی را افزایش دهد، خاطرنشان کرد: با یک ظرفیت مناسب می‌توان هم بر تعداد ورود و خروج مسافران داخلی و خارجی و هم افزایش تبادلات و تعاملات تجاری امیدوار بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز گمرک بیله‌سوار و پایانه مرزی این شهرستان را یک بستر مطلوب در تحقق شعار سال به نام افزایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بدون تکیه بر واردات و مصرف کالاهای خارجی اعلام کرد و بیان داشت: گمرک مرزی بیله‌سوار 24 ساعته در خدمت مردم است تا از این طریق بتوانند فعالیت‌های گمرکی خود را انجام دهند.

رسول زیبانژاد یکی از اولویت‌های امسال فرمانداری و متولیان گمرک بیله‌سوار را ساماندهی خودروهای مسافربری شخصی اعلام کرد و یادآور شد: با دعوت از شرکت‌های مسافربری در صدد آن هستیم تا به شدت با بی‌نظمی و اخلال در این زمینه برخورد کرده و رفاه و امنیت مسافران را ارتقا دهیم.

وی گفت: در این زمینه در حال حاضر بیش از 200 دستگاه خودرو به شکل پلاک شخصی در جابجایی مسافران گمرک فعال است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های ذیربط و راهنمایی و رانندگی و همچنین پایانه‌ها تلاش می‌کنیم خودروهای واجد شرایط را به خودروهای پلاک عمومی تبدیل کنیم.

زیبانژاد ضرورت راه‌اندازی سالن مسافری و محوطه‌سازی مناسب پایانه مرزی بیله‌سوار را یادآور شد و افزود: افتتاح سه فاز بازارچه مرزی بیله‌سوار این شهرستان شمالی استان اردبیل را به مقصد اصلی گردشگری تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر روزانه از این گمرک ده‌ها خودرو و هزاران مسافر تردد می‌کنند که ما در ارائه خدمات به آنها باید به شکل منسجم و مطلوب عمل کنیم.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول