اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های باستانی آمل:

قهرمان رقابت‌های ورزش زورخانه‌ای مازندران معرفی شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های باستانی آمل گفت: آمل مقام نخست مسابقات هنرهای فردی زورخانه‌ای قهرمانی مازندران را کسب کرد.

قهرمان رقابت‌های ورزش زورخانه‌ای مازندران معرفی شد
فریدون افضلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس از کسب مقام نخست ورزشکاران زورخانه‌ای این شهرستان در رقابت هنرهای فردی زورخانه‌ای قهرمانی مازندران خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان بالای 20 سال پیگیری شد، بیان داشت: این دوره از مسابقات با عنوان جام جهان پهلوان تختی برای انتخابی قهرمانی کشور بوده که با حضور 10 تیم برتر شهرهای مازندران دنبال شد.
افضلی با اعلام اسامی شهرهای حاضر در این رقابت‌ها یادآور شد: باستانی‌کاران شهرستان‌های ساری، آمل، بابل، قائمشهر، بابلسر، نور، محمودآباد، چالوس، سوادکوه و بهشهر به مدت یک روز به میزبانی شهرستان نور با هم به رقابت پرداختند.
این مسئول با تاکید بر اینکه ورزشکاران آملی مقام قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی ورزش زورخانه‌ای را از آن خود کردند، گفت: تیم هنرهای فردی قائمشهر و بابل نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های باستانی آمل با اشاره به اسامی نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: در کشتی پهلوانی وزن 60 کیلوگرم پویا برزگر از قائمشهر به مقام نخست دست یافت و در وزن 70 کیلوگرم علی رحمانی از بابل قهرمان شد.
افضلی اضافه کرد: امیر هادی‌نژاد نیز در وزن 80 کیلوگرم از قائمشهر به گردن‌آویز طلا رسید و همچنین در وزن 90 کیلوگرم شهاب صدیقی از قائمشهر نیز به سکوی اول دست یافت.
وی با اشاره به بخش هنرهای فردی زورخانه‌ای ابراز داشت: در بخش سنگ‌کار مسعود رضایی از آمل به مقام نخست دست یافت، در کباده مانی مرادیان از آمل قهرمان شد و در میل سنگین نیز علیرضا ارجین از آمل عنوان نخست را کسب کرد.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های باستانی آمل ادامه داد: در بخش چرخ تیز مصطفی خدام‌الحسینی از بابل به مقام نخست دست یافت و در چرخ چمنی و میل بازی نیز توحید فتحی از قائمشهر به گردن‌آویز طلا رسید.
این مسئول با اعلام اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات ملی و انتخابی قهرمانی کشور راه یافتند، اذعان داشت: این دوره از مسابقات کشوری بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول