اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

هیچ کشوری به اندازه ایران از فلسطینی‎ها حمایت نکرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران از انقلاب فلسطینی‎ها حمایت نکرده است.

هیچ کشوری به اندازه ایران از فلسطینی‎ها حمایت نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی در جمع پرشکوه برادران و خواهران اهل سنت استان گلستان اظهار داشت: از دیدگاه امام خمینی(ره) تحریف دین مبین اسلام و وارونه جلوه دادن مفاهیم قرآن از موانع اصلی بیداری اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروزه در برخی از کشورهای اسلامی بسیاری از عوامل سازنده و محرک اسلامی معنی اصلی و اسلامی خود را از دست داده و به شکل دیگری مطرح می‎شود.

نورمفیدی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام راه نجات خود را در کنار زدن اسلام در کشورهای اسلامی و بی‎محتوا کردن این دین مبین در این کشورها دیده‎اند گفت: دشمن نتوانسته اسلام را از قلوب مسلمانان بزداید ولی در بی‎محتوا کردن دین تلاش‎های بسیاری داشته است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: اسلام دین را منحصر به انجام امور عبادی و فردی نمی‎داند و همچنین اجازه نمی‎دهد که راه سلطه بر مسلمانان باز شود.

نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سرسپردگی برخی از حکام اسلامی که فقط به فکر زرق و برق زندگی دنیوی هستند، نیز مانعی در راه بیداری اسلامی است.

نورمفیدی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از این حکام راه نفوذ بیگانگان به کشورهای اسلامی را باز کرده‎اند و با تکیه بر قدرت‎های غربی، تابع آنان شده و سرمایه‎های مادی و معنوی کشورهای اسلامی را به باد داده‎اند.

وی تحجر و جمود فکری عده‎ای از مسلمانان را مانع دیگری در راه بیداری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: نباید به مسائل و مفاهیم اسلامی نگاه بسته‎ای داشت، چرا که جهان امروز تشنه مفاهیم ارزشمند اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه گرگان افزود: امام راحل نگاهی جامع و همه‌سو نگرانه به تمام مسائل اسلامی از جمله بیداری اسلامی داشتند.

نورمفیدی گفت: مقام معظم رهبری در عصر حاضر پشتیبان همه کسانی است که می‎خواهند به اسلام و قرآن بازگشت کنند، حتی اگر این بازگشت آنان کمرنگ باشد.

وی افزود: امام (ره) اسرائیل را غده سرطانی برای جهان اسلام می‎دانستند و به همین خاطر هیچ کشوری به اندازه ایران از انقلاب فلسطینی‎ها حمایت نکرده است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان از عظمت حضور برادران و خواهران اهل سنت ترکمن، بلوچ و قزاق استان در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر ویژه کرد و گفت: اینان با این حضور خود که به احترام امام متجلی شده است، وظیفه دینی و ملی خود را در حمایت از نظام و رهبری نشان داده‎اند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول