اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

حوزه علمیه عنبرآباد مرکز نشر فرهنگ دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: حوزه علمیه مرکز نشر فرهنگ دینی در عنبرآباد است و این حوزه طلاب زیادی را تربیت کرده است.

حوزه علمیه عنبرآباد مرکز نشر فرهنگ دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مقام و مسئولیت را باید با روحی بلند و عشق و علاقه در راستای رفاه و خدمات‌رسانی بهتر به مردم قرار دهیم.

وی افزود: تنها چیزی که برای هر مسئولی ماندگار است، خدمات صادقانه است که با تمام تلاش خود برای رضای خدا انجام داده است.

عارفی حوزه علمیه را مرکز نشر فرهنگ دینی در شهرستان عنبرآباد خواند و تصریح کرد: این حوزه طلاب زیادی را تربیت کرده است که در مناطق روستایی به عنوان سفیران هدایت مشغول فعالیت هستند.

وی ابراز داشت: امام جمعه عنبرآباد خدمات ماندگاری برای این شهرستان انجام داده است که ثمره آن به وضوح قابل مشاهده است.

عارفی عنوان کرد: نهاد امام جمعه موجب تعامل بیشتر میان مسئولان جنوب کرمان شده است.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش امام جمعه سابق عنبرآباد نیز اظهار داشت: وحدت و همدلی در میان مسئولان موجب تسریع در پیشرفت و آبادانی این شهرستان می‌شود.

وی با اشاره به کارهای زیربنایی فرهنگی در شهرستان عنبرآباد افزود: احداث حوزه علمیه، نخستین مصلی در جنوب استان، منازل استادان حوزه و امام جمعه، دفتر امام جمعه، هفت باب واحد تجاری متعلق به مسجد جامع و .. با تعامل و همکاری مسئولان انجام گرفته است.

افشارمنش مهم‌ترین مسئله در جنوب استان را بحث فرهنگی ذکر و تصریح کرد: اکنون بیش از 30 طلبه در روستاهای جنوب استان کرمان در حال فعالیت هستند که نیاز به حمایت بیشتری دارند.

وی ابراز داشت: در 11 سالی که در شهرستان عنبرآباد مشغول فعالیت بوده‌ام در توان خود با همکاری تمام مسئولان در راستای عمران و آبادانی این منطقه کوشیده و هیچ‌گونه کوتاهی نکرده‌ام.

به گزارش فارس، در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد، مراسم تودیع امام جمعه این شهر برگزار شد که در آن از تلاش‌های وی توسط فرماندار و نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد تقدیر و تشکر شد.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش طی چند روز آینده به عنوان امام جمعه کهنوج و حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی به عنوان امام جمعه موقت این شهر معرفی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول