اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

دولت آذربایجان ‌تا دیر نشده به دامان اسلام و ملتش برگردد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس‌ ‌با بیان اینکه دولت آذربایجان باید تا دیر نشده به دامان اسلام و ملتش برگردد گفت: این ملت است که به انسان عزت می‌دهد و این اسلام است که باعث سربلندی و عزت و شرف ملت‌ها می‌شود.

دولت آذربایجان ‌تا دیر نشده به دامان اسلام و ملتش برگردد

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اخیرا دولت آذربایجان اقداماتی را در راستای مبارزه با اسلام شروع کرده که این اقدامات نمی‌تواند در فضای ذهن و دل مردم آذربایجان تاثیر‌ بگذارد.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی کشورهای اسلامی در رابطه با جنبش ضد اسلامی در آذربایجان پذیرفتنی نیست تصریح کرد: مردم آذربایجان مردم معتقد و دین‌مداری هستند و باید خودشان نیز علیه این اقدامات اعتراض کنند.

*ترویج لایئک برای کنترل کشورهای اسلامی در دستور کار آمریکا و صهیونیست قرار گرفته است

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه دولت آذربایجان باید بداند که امروز ملت‌ها به دقت رفتار آنان را رصد می‌کنند و قطعا به موقع پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد گفت: از آنجا که مرام لائیک به عنوان جایگزینی برای اسلام ناب مطرح است، ترویج لائیک چه در آذربایجان چه در کشورهای دیگر به عنوان ابزاری برای‌ کنترل ملت‌های معتقد به اسلام در دستور کار آمریکا و صهیونیست قرار گرفته است.

سلیمی افزود: بدون شک همانطور که در ترکیه این مرام امتحان خود را پس داد و ثابت کرد که یک مرام شکست خورده است، در آذربایجان نیز با شکست مواجه خواهد شد.

وی گفت: امروز در ترکیه بعضی سران این کشور با اظهار به اسلام‌خواهی رأی مردم را برای خود جذب می‌کنند و این نشان می‌دهد این رفتارها نمی‌تواند در دراز مدت موفقیت کسب کند و قطعا این رویه شکست خورده و بازخورد منفی بسیار سنگینی برای دولت آذربابجان خواهد داشت.

*دولت آذربایجان دیر یا زود با بازخورد‌های این اقدامات مواجه خواهد شد

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه ‌دولت آذربایجان دیر یا زود با بازخورد‌های مختلف این اقدامات مواجه خواهد شد بیان داشت: قطعا همانگونه که برگزاری رژه همجنس‌بازها در آذربایجان با شکست مواجه شد، امور دیگر هم باعث عقب‌نشینی این دولت می‌شود.

سلیمی خطاب به دولت آذربایجان ادامه داد: مطمئن باشید روزی که تاریخ مصرف شما تمام شد آمریکا و صهیونیسم به شما پشت خواهند کرد و این را بر خلاف آنچه ادعا می‌کنند و قیافه می‌گیرند بارها اثبات کرده‌اند و شما باید از سرگذشت صدام و مبارک‌ها و عبدالله ‌صالح‌ها عبرت بگیرید.

*دولت آذربایجان باید تا دیر نشده به دامان اسلام و ملت برگردد

وی با بیان اینکه دولت آذربایجان باید تا دیر نشده به دامان اسلام و ملت برگردد گفت: این ملت است که به انسان عزت می‌دهد و این اسلام است که باعث سربلندی و عزت و شرف ملت‌ها می‌شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به اینکه پرداختن به این اقدامات کار تازه‌ای نیست اظهار داشت: این اقدام به دنبال این است که جنبش بیداری اسلامی را در کشورها تحت‌الشعاع قرار دهد، کشورهای اسلامی به ویژه کنفرانس اسلامی باید به سرعت در این رابطه اعلام موضوع کرده و دبیرخانه بیانیه صادر کند.

سلیمی تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید با اتحاد با این ترفند خطرناک مقابله کنند تا دیگران هوس چنین اقداماتی را در سر نپرورانند، کوتاهی کشورهای اسلامی در این رابطه پذیرفته نیست و نباید تماشاچی بود.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول