اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ساماندهی فعالیت‌های موسیقی

نخستین موسسه موسیقی در محمودآباد را‌ه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از آغاز به کار نخستین موسسه آزاد هنری موسیقی در این شهر خبر داد و گفت: این موسسه در راستای ساماندهی فعالیت‌های موسیقی راه‌اندازی شد.

نخستین موسسه موسیقی در محمودآباد را‌ه‌اندازی شد

حمیدرضا کوزه‌گر در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستین موسسه آزاد هنری موسیقی با صدور مجوز رسمی فعالیت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محمودآباد تاسیس و شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: این موسسه در راستای ساماندهی فعالیت‌های مرتبط با موسیقی از جمله برگزاری قانونمند کلاس‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های مناسب و ارزشمند ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس اسلامی و برنامه‌ریزی برای حضور هنرمندان عرصه موسیقی شهرستان در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف فعالیت می‌کند.

کوزه‌گر عنوان کرد: هنر موسیقی نقش به‌سزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف جامعه دارد و از این رو باید ضوابط اسلامی و فرهنگی در این هنر ارزشمند رعایت شود تا تاثیرات مثبتی در جامعه ایجاد کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: امیدواریم با همکاری مناسب همه فعالان عرصه موسیقی، شاهد پویایی و رشد این هنر در شهرستان باشیم تا الگویی مناسب برای دیگر شهرها شویم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول