اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین دوره مسابقات

بوشهر قهرمان مسابقات گاردهای بنادر کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم‌ بنادر بوشهر قهرمانی هشتمین دوره مسابقات گاردهای بنادر و کشتیرانی کشور را از آن خود کرد.

بوشهر قهرمان مسابقات گاردهای بنادر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلارآباد، هشتمین دوره مسابقات تخصصی ورزشی کارکنان گارد بنادر با عنوان «جام ولایت» با حضور 12 تیم از بنادر کشور در رشته‌های تیراندازی و آمادگی جسمانی 8 تا 10 خرداد در مجتمع آموزشی کلارآباد مازندران برگزار شد که عصر امروز به کار خود پایان داد.

در پایان این مسابقات در مجموع نتایج تیمی تیم‌های ورزشی بنادر بوشهر، امام خمینی (ره) و نوشهر مقام‌های اول تا سوم هشتمین دوره مسابقات تخصصی ورزشی کارکنان گارد بنادر کشور را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های بندر بوشهر با کسب یک هزار و 382 امتیاز، بندر امام خمینی(ره) با یک هزار و 321 امتیاز و بندر نوشهر با یک هزار و 255 امتیاز  مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در این مسابقات در رشته تیراندازی با اهداف پروازی، حسن فقیه از بندر نوشهر به مقام نخست و عبدالله شکاری و مهردوست جمالی از بنادر امام (ره) و بوشهر به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که عصر امروز در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد، قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهتمام جدی مسئولان ارشد سازمان در ترویج ورزش بین کارکنان و خانواده‌های آنان گفت: با توجه به لزوم آمادگی جسمانی کارکنان گارد، پرداختن به ورزش برای کاهش آسیب‌ها در حین انجام مأموریت‌های محوله ضروری است.

علی اکبری همچنین بر به کارگیری نیروهای جوان و ورزیده برای خدمت در گارد بنادر کشور تأکید کرد.

محمدتقی انزان‌پور معاون اداری و مالی و رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز در سخنانی با اشاره به لزوم حمایت از کارکنان سخت‌کوش و پرتلاش گارد، ارتقای جایگاه گارد را موجب افزایش انگیزه در بین این قشر زحمتکش در مجموعه بنادر کشور عنوان کرد.

در پایان به سرپرستان تیم‌ها و نفرات برتر هشتمین دوره مسابقات تخصصی ورزشی کارکنان گارد بنادر کشور در رشته‌های تیراندازی و آمادگی جسمانی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین جام اخلاق این دوره از مسابقات به حمید آقاجری از بندر امام خمینی(ره) اهدا شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول