اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال به ورزش روستاهای شاهین‌دژ

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: 5 میلیارد ریال برای توسعه ورزش روستاهای شاهین‌دژ اختصاص می‌یابد.

اختصاص 5 میلیارد ریال به ورزش روستاهای شاهین‌دژ

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای ورزش شاهین‌دژ اظهار داشت: یکی از ارکان جامعه توسعه‌یافته نرخ شاخص سلامتی است، از این رو توجه به مقوله ورزش و ترویج آن در میان اقشار مختلف مردم سبب ارتقای این شاخص در بین افراد جامعه می‌شود.

وی توسعه ورزش در هر جامعه‌ای را ضروری خواند و افزود: احداث اماکن ورزشی و جهت‌گیری در راستای توسعه ورزش روستایی در استان اهمیت ویژه‌ای دارد و به توسعه ورزش در مناطق محروم و روستاها کمک شایانی می‌کند.

ملا احمدی در ادامه از اختصاص پنج میلیارد ریال برای توسعه ورزش روستایی در شهرستان شاهین‌دژ خبر داد و گفت: این میزان اعتبار امسال برای احداث سالن ورزشی سرپوشیده روستای احمدآباد و زمین ورزشی روباز همین روستا هزینه می‌شود.

فرماندار شاهین‌دژ نیز در ادامه این جلسه نقش مهم ورزش در رشد و سلامت جامعه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های اصولی و سیاست‌گذاری مناسب می‌توان از ورزش در راستای ارتقای سطح کیفی توسعه‌یافتگی و سلامتی جامعه بهره برد.

بهروز بهروز با بیان اینکه نشست اعضای شورای ورزش با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در زمینه توسعه ورزش برگزار می‌شود، اضافه کرد: این شورا با مشاوره، استفاده از نظرات صاحبان اندیشه و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان مردمی در راستای تقویت پایه‌های ورزش گام بر می‌دارد.

وی در ادامه بر همکاری و تعامل شورای ورزش با مدیریت ورزش و جوانان استان تاکید و بیان کرد: این تعامل سبب آسیب‌شناسی ورزش و احصای فضاهای ورزشی در سطح استان می‌شود.

فرماندار شاهین‌دژ با تاکید بر راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران خاطرنشان کرد: استقرار ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی عمومی در چند نقطه از شهر شاهین‌دژ باید ایجاد شود تا مردم با دسترسی آسان به تجهیزات ورزشی به فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مند شوند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول