اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

دیدار مسئولان کوهبنان‌ با خانواده 3 شهید

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌و امام جمعه ‌کوهبنان با‌ خانواده‌های شهدا داوود فخازاده‌، مهدی کلانتری و منصور محمد‌حسنی دیدار کردند.

دیدار مسئولان کوهبنان‌ با خانواده 3 شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، فرماندار ‌و امام جمعه ‌کوهبنان بعد از ظهر امروز با حضور در منزل خانواده‌ شهیدان ‌داوود فخازاده‌، مهدی کلانتری و منصور محمد‌حسنی ‌از نزدیک با آنان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا امام جمعه کوهبنان در این دیدار با استناد به سخنان حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و افزود: خدمت و احترام به این عزیزان افتخاری است که نصیب ما شده و ما باید قدر‌دان این نعمت بزرگ باشیم.

وی‌ با توجه به ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام پانزدهم خرداد گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین نعمت الهی است که در قرن معاصر به دست معمار کبیر انقلاب و جانفشانی عزیزان این مرز و بوم به ثمر نشست.

صالح‌نیا تصریح کرد: بر این اساس همه وظیفه دارند در همه احوال حافظ خوبی برای آرمان‌ها و ارزش‌های‌ انقلاب باشیم و با توجه به رهنمودها و ارشاد‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم کنیم.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای 15 خرداد ‌اظهار  داشت: اندیشه‌های بلند‌ معمار کبیر انقلاب و حضور جوانان غیور این مرز و بوم در تمام ‌صحنه‌ها و حوادث به ویژه دوران دفاع مقدس موجب شد تا دشمن ‌کاملاً مسلح به اهداف‌ شوم خود نرسد و زمینه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا فراهم شود. 

وی بیان کرد: پس ‌امروز باید قدر این عزت و سربلندی را بدانیم، زیرا این مهم با زحمات فراوان بنیانگذار انقلاب، ایثار و جانفشانی هزاران شهید و ایثارگر به دست آمده است. 

متقی از شهدا به عنوان اسوه‌های برتر ‌بصیرت، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری یاد کرد و افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ثابت کردند که این ملت همیشه بیدار در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی حضرت امام‌، انقلاب و حراست از حریم ولایت آماده جانفشانی هستند.

وی خاطر نشان کرد: توجه به خانواده شهدا و رفع مشکلات آنها باید در دستور کار مسئولان باشد تا هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

فرماندار کوهبنان گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا ‌که با ‌رهبری‌های پیامبر‌گونه امام راحل و مقام عظمای ولایت حاصل شده کمتر از شهادت نیست، بنابراین در این برهه حساس‌ از تاریخ که تمام‌ دشمنان از طریق جنگ نرم‌ و تضعیف اعتقادات مذهبی ‌و ... جوانان ما را نشانه گرفته‌اند، لزوم هوشیاری آحاد مردم جامعه‌ و در پرتو رهنمودها و توصیه‌های رهبر متفکر و فرزانه انقلاب ضروری است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول