اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‎عنوان شهید نمونه گلستانی

خانواده شهید روشن‎یساقی تقدیر می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: در نخستین کنگره ملی شهدای نوجوان که با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می‌شود از خانواده شهید احمد روشن‎یساقی به ‎عنوان شهید نمونه نوجوان گلستانی تقدیر می‎شود.

خانواده شهید روشن‎یساقی تقدیر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدعلی طالع‎زاری صبح امروز در جمع مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار داشت: شمسی کبیری همسر و مادر شهید گلستانی است که به عنوان خانواده شهید نمونه بر اساس شاخصه‌ها و معیارهایی که مدنظر تهران بود انتخاب شد.

وی تصریح کرد: در استان گلستان 350 شهید نوجوان وجود دارد و شاخصه‌ای که این نوجوان شهید داشت علاقمندی به هنر، موسیقی و زمینه‌های مختلف هنری ایشان بود که سبب شد تا به عنوان منتخب شهید نمونه شناخته شود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اذعان داشت: شهید روشن‌یساقی در سال 1364 به درجه شهادت نائل شد و حتی صدای شعر ضبط شده‌ای که با سازهای موسیقی توسط پدر و پسر خوانده شده اکنون موجود است.

طالع‌زاری متذکر شد: دلاوری‌ها و رشادت‌هایی که جوانان و نوجوانان این مرز و بوم برای پاسداری از ارزش‌ها و اعتقادات شان به نمایش گذاشتند سبب شده تا امروز همانند چراغی پرفروغ برای نسل امروز و آیندگان بدرخشند و پیام آنها راهگشای ادامه مسیرمان باشد تا معبرهای سخت و پرخطر را به سهولت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول