اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار مدیران شهری باقرشهر با خانواده شهید بقرائی‌نسب

خبرگزاری فارس: مسئولان شهری باقرشهر با خانواده معظم شهید احمد بقرائی‌نسب دیدار کردند و در این دیدار وصیت‌نامه شهید بازخوانی شد.

دیدار مدیران شهری باقرشهر با خانواده شهید بقرائی‌نسب

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه چهارشنبه مسئولان شهری باقرشهر با خانواده معظم شهید احمد بقرائی‌نسب دیدار کردند.

در این دیدار شهردار باقرشهر، نایب رئیس و یکی از اعضای شورای اسلامی باقرشهر، معاون اجرائی شهردار، مسئول روابط‌عمومی و مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر حضور داشتند و نسبت به خانواده شهید و رشادت و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

در این بازدید مادر بسیجی شهید احمد بقرائی به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت.

وی گفت: احمد فرزندی خوش‌رو و کم ‌حرف و خوش صحبت بود با این وجود اهل مزاح و شوخی هم بود. او عضو پایگاه شهید رجایی بود و در این مدت هفت مرحله به جبهه اعزام شد و عاقبت در تاریخ سیزدهم اردیبهشت ماه سال 65 در منطقه فکه به شهادت رسید.

مادر شهید عنوان کرد: حدود 15 روز بعد جنازه او را به ما تحویل دادند. احمد همیشه به ما می‌گفت «در نماز جمعه شرکت کنید، نماز اول وقت را ترک نکنید، پیرو امام باشید و به سخنان حکیمانه‌اش عمل کنید، جبهه‌ها را خالی نگذارید و راه شهدا را ادامه دهید. 

برادر شهید بقرائی‌نسب نیز در این دیدار گفت: یکی از هم‌رزمانش تعریف می‌کرد یک شب دیدم احمد نیست از چادر بیرون رفتم دیدم در آن شب مهتابی بر روی تپه در حال خواندن کتاب حقیت جهان است و این نشان می‌دهد که او علاقمند به مطالعه بود.

شهردار باقرشهر در این دیدار با ذکر یاد و خاطره رشادت‌های شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا با نثار خون پاک خود کاری حسینی کردند و ما باید با خدمت به خانواده‌های معظم آنان بخشی از حق بزرگی که آنان برگردن ما دارند را ادا کنیم.

جمشید سعادتمند در ادامه افزود: نامگذاری و نصب تمثال شهدا در معابر عمومی، برگزاری مراسمات یادبود و یادواره شهدا از جمله اقداماتی است که با همکاری اعضای شورای شهر و بسیج باقرشهر در دست اجراست.

علی فرجی، نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در این بازدید به خانواده شهید احمد بقرائی‌نسب گفت: هنوز یاد و خاطره شهدا در اذهان زنده است و در دل‌ها نقش بسته است و از برکت خون شهداست که ما امروز شاهد شکوفایی کشور عزیزمان در تمام عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی هستیم.

میرجلال موسوی، عضو شورای اسلامی باقرشهر نیز در این دیدار با اشاره به خاطره مادر شهید از فرزند شهیدش که در عرصه جنگ با دشمن بعثی مطالعه و خواندن کتاب را فراموش نکرده بود، عنوان کرد: به جوانان توصیه می‌کنم با تاسی از این شهید بزرگوار کتاب خواندن و مطالعه را فراموش نکنند و اوقات فراغت خود را به این کار ارزشمند اختصاص دهند.

در پایان وصیت‌نامه شهدا قرائت شد.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول