اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر خبر داد

انجام معاینات بالینی 3 خانواده شهید در باقرشهر

خبرگزاری فارس: مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر از معاینات بالینی سه خانواده شهید در این شهر خبر داد.

انجام معاینات بالینی 3 خانواده شهید در باقرشهر

محمود فخامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از معاینات بالینی سه خانواده شهید در باقرشهر خبر داد و گفت: با توجه به لزوم رسیدگی به وضعیت سلامت خانواده‌های معظم شهدا و پس از بررسی‌های لازم، با هماهنگی‌های قبلی برای بازدید و معاینه بالینی سه خانواده شهید باقرشهر اقدام شد.

مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر اظهار داشت: این طرح در قالب طرح پالایش سلامت والدین شهدا و با همکاری درمانگاه شهید علیرضا عباسی و واحد سلامت شهرداری باقرشهر برگزار شد.

در این دیدار از مادر شهیدان سید محسن و سید مصطفی عبدالمحمد، مادر شهید احمد بقرائی نسب و پدر شهید صمد بیک محمدی عیادت شد و معاینات لازم توسط پزشکان حاضر به عمل آمد.

مسئول درمانگاه شهید علیرضا عباسی که در این دیدار به همراه بهنام سازگار حضور داشتند ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم و معزز شهدا گفت: هدف ما از اجرای این برنامه کسب رضایت حق تعالی و انجام وظیفه و مسئولیت جامعه پزشکان به این خانواده‌ها است و امیدواریم با پیگیری و همکاری امور ایثارگران شهرداری باقرشهر بتوانیم برنامه را به نحو مطلوب به انجام رسانیم.

سیدمحمد مهدی هاشمی عنوان کرد: به دلیل مشکلات موجود در درمانگاه شهید عباسی امکان حضور خانواده‌ها در درمانگاه امکان پذیر نمی‌باشد و در نظر داریم در طول تقریبا 15 روز یکبار با حضور در منازل شهدا، نسبت به معاینه بالینی والدین شهدا اقدام کنیم. 

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول