اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور در مسابقات تنیس روی میز آسیا

3 ورزشکار نوجوان البرزی به عضویت تیم ملی در آمدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز از اعزام سه ورزشکار این استان به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد.

3 ورزشکار نوجوان البرزی به عضویت تیم ملی در آمدند

علیرضا حجازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا تیر ماه امسال در کشور چین برگزار می‌شود و سه ورزشکار البرز‌ی به نام‌های مهرداد دهستانی، فاطمه جمالی‌فر و غزاله مولا طلب پس از موفقیت در مسابقات کشوری و جام بین‌المللی سلیمانیه عراق در معیت تیم ملی در این مسابقات حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: پیش از اعزام این مسابقات فاطمه جمالی‌فر از البرز در تورنمنت بین‌المللی لهستان که نیمه دوم خردادماه در مرکز این کشور برگزار می‌شود حضور به هم خواهد رساند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز در ادامه گفت: حضور سه تنیسور این استان در جمع 14 ورزشکار اعزامی به مسابقات آسیایی نشانگر جایگاه البرز در این رشته ورزشی است و بر توان بالای ورزشکاران ما دلالت دارد.

حجازیان با اشاره به اعلام رتبه‌بندی استان‌های کشور در سال گذشته اذعان داشت: با بررسی عملکرد استان‌ها در بخش‌های مختلف از سوی فدراسیون البرز در جایگاه هفتم قرار گرفته که نسبت به سال قبل از آن جهشی ده پله‌ای را نشان می‌دهد که این موضوع خود گویای رشد فزاینده البرز در تنیس روی میز کشور است.

وی با بیان اینکه لیگ تنیس روی میز البرز با تاخیر آغاز خواهد شد متذکر شد: با توجه به برگزاری مسابقات آموزشگاهی در استان لیگ را با تاخیر شروع خواهیم کرد تا تمام چهره‌های فعال تنیس روی میز استان بتوانند فرصت حضور در این رقابت‌ها را پیدا کنند و مسابقات با مشارکت تمام فعالان این رشته ورزشی برگزار شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول