اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران اعلام کرد

کتابخانه بابل کتابخانه برتر فرهنگی کشور شد

خبرگزاری فارس: کتابخانه بابل شهیدان نجاریان شهرستان بابل در اردیبهشت ماه امسال از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی انتخاب شد.

کتابخانه بابل کتابخانه برتر فرهنگی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بررسی ماهانه عملکرد تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور، سه کتابخانه از استان‌های مازندران، کردستان و یزد را به عنوان کتابخانه‌های برتر در بخش فرهنگی انتخاب کرد.

شاخص‌های فرهنگی کانون‌های ادبی و قرآنی، بخش کودک، بازدید از کتابخانه‌ها، برگزاری مراسم در مناسبت‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و بازدید مهدهای کودک و مدارس از کتابخانه‌ها از جمله شاخص‌هایی بودند که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بر اساس آن کتابخانه فرهنگی برتر را انتخاب کرد.

هابیل طهماسبی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بابل این موفقیت را حاصل تلاش همه کتابداران شهرستان بابل دانست و گفت: نصب پوستر مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در کتابخانه‌ها،  برگزاری منظم مسابقات کتابخوانی مکتوب، مشارکت فعال در مسابقات ملی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای کودکان مثل قصه‌گویی و کتابخوانی و بازدید منظم مدارس و مهدهای کودک از کتابخانه‌ها از جمله عواملی بودند که نقش موثری در این موفقیت داشتند.

طهماسبی متذکر شد: عضویت مراجعان در شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای و برگزاری مسابقات آنلاین جزء برنامه‌هایی بودند که به طور مستمر در کتابخانه‌های بابل انجام می‌شود به طوری که در هفته 35 نفر به صورت ثابت در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به عضویت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای درمی‌آیند‌.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول