اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

نوسازی و گسترش کتابخانه علی ابن ابیطالب در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: در آینده نزدیک کتابخانه «علی ابن ابیطالب (ع)» مرکز شهرستان نوسازی و گسترش می‌یابد.

نوسازی و گسترش کتابخانه علی ابن ابیطالب در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی بعد از ظهر امروز در جلسه امور کتابخانه‌های شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: علاقمندی نیروهای اداری و کارمندان دولت در سطح شهرستان به کتاب‌های دوران دفاع مقدس بیشتر شده است به همین دلیل می‌طلبد که در پیک مهر به این مهم پرداخته شود.

وی با تأکید بر اینکه باید بر اساس نیازهای منطقه و مراجعان، کتاب و نشریه به کتابخانه‌ها اختصاص داده شود، افزود: همچنین باید با نظر دانش‌آموزان و دانشجویان اقدام به خرید کتاب شود و تخصیص آن به کتابخانه صورت گیرد.

مرادی با اشاره به آماری در این زمینه گفت: آمار خوبی در بحث مراجعان به کتابخانه‌های روستایی و مرکز شهرستان وجود دارد.

وی بیان کرد: بر همین اساس باید برای این حجم مراجعه‌کننده ارزش قائل شد و همواره قدردان این حضور بود.

فرماندار قلعه‌گنج با توجه به بحث جنگ نرم و تهدیدهای دشمنان زبون جمهوری اسلامی گفت: باید با گسترش فرهنگ کتابخوانی و استفاده از ابزارهای نوین جذابیت‌ شبکه‌های مخرب و منحط غرب را کمرنگ کرد و از بین برد.

مرادی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز باید با همکاری نهادهای مردم‌نهاد اقدام به توزیع کتاب‌های کمک‌درسی و تقویتی میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بااستعداد شهرستان قلعه‌گنج کنند تا بتوان از این ذخایر نهفته بهره‌‌وری خوبی در آینده داشت.

وی از نوسازی و گسترش کتابخانه «علی ابن ابیطالب» مرکز شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و اذعان کرد: همچنین با خرید کتاب‌های جدید و نصب قفسه‌های کتابخانه‌ای در مکان‌های پررفت و آمد ان‌شاء‌الله کمک شایانی به گسترش فرهنگ مطالعه شود.

مرادی در زمینه 0.5 درصد سهم درآمدهای شهرداری خاطرنشان کرد: به زودی با تعیین تکلیف شهردار جدید این مهم نیز برطرف می‌شود.

مسئول کتابخانه «علی ابن ابیطالب» شهرستان قلعه‌گنج نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته این مجموعه اظهار داشت: تاکنون بیش از 35 هزار نفر زن و مرد از این کتابخانه بازدید کرده‌اند.

فاطمه حیدری عنوان کرد: همچنین این کتابخانه دارای یک‌هزار و 605 نفر عضو فعال است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول