اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

اجرای 800 عنوان برنامه همزمان با 14 و 15 خرداد در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 800 برنامه مختلف همزمان با 14 و 15 خرداد در استان زنجان برگزار می‌شود.

اجرای 800 عنوان برنامه همزمان با 14 و 15 خرداد در زنجان

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ویژه برنامه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) روز 14 خرداد ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه از ساعت 10.30 صبح آغاز می‌شود، افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی در حرم مطهر امام زاده سیدابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برپایی دسته عزاداری هیئت‌های مذهبی از حسینیه اعظم زنجان خبر داد و افزود: این برنامه ساعت 10 صبح 14 خرداد در زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: برپایی مراسم شبی در وصال یاران، برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع)، ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر با حضور بین‌المللی قرآن کریم، سعید طوسی به همراه احسان حلیم ساعت 23 در حرم امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری همایش فرهنگیان و اساتید با عنوان محفل امام عشق در محل امامزاده سیدابراهیم (ع)، 13 خرداد ماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله خاتمی، امام جمعه زنجان و معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام 7 هزار و 650 زائر به حرم مطهر امام خمینی (ره) از استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری دهها مراسم و نشست‌های تبیینی در مساجد، پایگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری در استان زنجان از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

حسینی از برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان زنجان خبر داد و یادآور شد:‌ برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری محفل انس با قرآن و مراسم شب شعر از دیگر برنامه‌های استان زنجان است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه نقاشی امام و کودکان در استان زنجان افزود: برگزاری مراسم زیارت عاشورا، دعای توسل و کمیل در سطح استان و شهرستان‌های تابعه از دیگر برنامه‌های 14 و 15 خرداد در زنجان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات خاطره از رحلت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های استان زنجان است، یادآور شد: برگزاری همایش دوچرخه سواری و حرکت به سمت حرم امام راحل از دیگر برنامه‌های زنجان است.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی و هدیه به روح امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد، اعزام دانشجویان دوچرخه سوار به حرم مطهر امام و برپایی نمایشگاه کتاب از برنامه‌های استان زنجان است.

حسینی با بیان اینکه برگزاری مسابقه جمله‌ای در وصف امام خمینی (ره)، اعزام روحانیان برای سخنرانی و تبیین افکار امام خمینی (ره) به بخش‌ها و روستاها از دیگر برنامه‌های استان زنجان است، یادآور شد: احسان حلیم، برگزاری مسابقه از زندگی‌نامه الهی، عبادی و سیاسی امام خمینی (ره) و برگزاری مسابقات اینترنتی با موضوع اندیشه‌های حضرت امام (ره) از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی از برگزاری مراسم یادبود امام و شهدای 15 خرداد و احسان نهار در زنجان خبر داد و گفت: مسابقه امام و نماز نیز در زنجان و شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری برنامه ورزشی کوهنوردی و ارسال پیامک تسلیت به افراد مختلف از دیگر برنامه‌های استان زنجان است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول