اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خدمات شهری دماوند خبر داد

اجرای طرح پاک‏سازی معابر شهر دماوند

خبرگزاری فارس: مسئول خدمات شهری دماوند از اجرای طرح شست‏وشو و پاک‏سازی معابر شهر دماوند خبر داد.

اجرای طرح پاک‏سازی معابر شهر دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، هاشم حقیقی صبح امروز در جریان اجرای این طرح اظهار کرد: رسیدگی به چهره ظاهری شهر اولویت بخش خدمات شهری دماوند در سال جاری است.

وی افزود: تمام معابر اصلی و منتهی به مرکز شهر پس از پایان برف‏روبی با توجه به زمستان سختی که در سال گذشته شاهد بودیم، از ابتدای سال جدید به صورت کامل شست‏وشو و پاک‏سازی شد.

مسئول خدمات شهری دماوند خاطرنشان کرد: این شست‏وشو در تمام معابر شهری به وی‍ژه بلوارهای اصلی شهر همچون بلوار آیت‏الله خامنه‏ای تا مسجدالرضا، بلوار شهید بهشتی تا میدان معلم و میدان امام خمینی (ره) در بخش داخلی شهر تا میدان 17 شهریور انجام می‏شود.

حقیقی بیان کرد: این اقدام در راستای پاکسازی، نظافت و شست‏وشوی معابر سطح شهر با بسیج کردن تمام امکانات و نیروهای اجرایی صورت گرفته است.

وی جمع‏آوری زباله‏های انباشته شده در داخل جوی‏ها و حاشیه‏های شهر را بخشی از این طرح عنوان و تصریح کرد: با آمدن فصل گرما شیرابه‏های زباله موجب نامطبوع شدن سطح شهر و نیز باعث آلودگی معابر می‏شود که در این راستا تمام جوی‏ها و معابر شهری که مدت‏ها تبدیل به انباشت زباله شده بود و حتی سطل‏های زباله شسته شد.

مسئول خدمات شهری دماوند ادامه داد: اجرای طرح شست‏وشوی معابر علاوه بر رفع معضل زیست محیطی منطقه می‏تواند فضای مطلوبی را برای شهروندان فراهم آورد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول