اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد

نصب 100 تابلوی مناسبتی در سطح معابر مشهد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از نصب 100 تابلوی مناسبتی در سطح معابر این شهر هم‌زمان با فرارسیدن بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

نصب 100 تابلوی مناسبتی در سطح معابر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین شادکام در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: شهرداری مشهد همانند سال‌های گذشته در سال جاری نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) برگزار خواهد کرد.

وی به استقرار سازه‌های تبلیغاتی در شهر اشاره کرد و اظهار داشت: ظرفیت مناسبی برای تبلیغات در سطح شهر ایجاد شده است و شهرداری برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم ارتحال امام خمینی(ره) آمادگی خود را اعلام می‌کند.

وی به نصب تابلوهایی با موضوع امام خمینی(ره) در برخی از پل هوایی‌های سطح شهر اشاره کرد و افزود: به طور کلی در این ایام تابلوهای مناسبتی در 15 پل عابرپیاده نصب خواهد شد.

شادکام هم‌چنین از توزیع بسته‌های فرهنگی در ایام رحلت امام خمینی(ره) خبر داد و خاطرنشان کرد: توزیع‌ اقلام در بین کاروان‌های اعزامی به مرقد امام(ره) از دیگر برنامه‌های شهرداری مشهد به مناسبت این ایام است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول