اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

آزادیخواهان دنیا مدیون امام راحل هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: تمام آزادیخواهان قرن معاصر مدیون اندیشه تابناک امام راحل هستند و همه باید در برابر عظمت پیر جماران تعظیم و تکریم کنند.

آزادیخواهان دنیا مدیون امام راحل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم تیموری صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام زائران مرقد مطهر امام راحل در اردبیل اظهار داشت: در آستانه بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل زائران خمینی کبیر برای شرکت در مراسم بزرگداشت 14 خرداد ماه به تهران اعزام می‌شوند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا با ولی امر مسلمین نیز تجدید بیعت کنند.

وی با بیان اینکه از 13 اردیبهشت‌ماه ثبت‌ نام زائران حرم روح‌الله در این استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این ثبت نام تا 12 خردادماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند با حضور در پایگاه‌های مقاومت محلات، مساجد، ادارات، کارخانجات، اصناف و دانشگاه‌ها نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل یادآور شد: افراد ثبت نام شده بعد از ساماندهی زیر پوشش بیمه قرار گرفته و عصر روز 13 خردادماه از شهر اردبیل عازم حرم مطهر امام راحل می‌شوند.

تیموری گفت: ما با توجه به ظرفیت ناوگان شهری و ملاحظات ترافیکی مسیر و کشش حضور و حرکت کاروان‌ها در محل اسکان و مسائل بین راهی تدارک خوبی را برای عزیمت کاروان‌های زیارتی حرم مطهر امام در نظر گرفتیم تا امسال نیز این حرکت با شکوه و عظمت خاص انجام شود.

این مسئول بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم 8 هزار نفر زائر در 13 خردادماه امسال از شهر اردبیل عازم حرم مطهر امام شده و امکان خدمات‌رسانی به آنها به شکل مطلوب فراهم شود.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل هدف اصلی از این حرکت عظیم را به ویژه اعزام جوانان و نوجوانان، آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با بزرگ حادثه‌ساز قرن معاصر اعلام کرد و افزود: اگر با دقت و ظرافت به شخصیت امام توجه کنیم به شایستگی می‌توانیم ارزش‌ها و اصول واقعی را در نظام اسلامی و جامعه آرمانی رسول‌الله پیاده کنیم.

تیموری با اشاره به اینکه مکتب روح‌الله مکتب غنی از اخلاق، شرافت و انسانیت در قرن معاصر است، یادآور شد: در عصری که نظام غرب به تمام اصول و ارزش‌ها بی‌اعتنا بوده و پشت‌پا زده است حرکت تاریخی امام راحل در 34 سال گذشته بسیاری از اهداف و آرمان‌ها را احیا کرد و بشر را از یوغ استکبار رهایی داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز در سخنانی از تدارک 200 دستگاه اتوبوس برای عزیمت زائران حرم ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب خبر داد و اظهار داشت: ‌در تمام شهرستان‌ها بنا به ظرفیت ناوگان مورد نیاز در اختیار مسئولان و متولیان قرار می‌گیرد تا به شکل منظم و مرتب کاروان‌ها از شهرستان‌های مختلف به سمت حرم مطهر عزیمت کنند.

عبدالحسین علی اکبری بر رعایت مسائل ایمنی، کنترل مناسب اتوبوس‌ها توسط مدیران فنی قبل از اعزام و به کارگیری رانندگان مجرب و متعهد تاکید کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول