اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سوم خرداد

برگزاری دومین همایش هنر متعهد در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری دومین همایش هنر متعهد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

برگزاری دومین همایش هنر متعهد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی گودرزی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان به مناسبت سوم خرداد دومین همایش هنر متعهد را در بندرعباس برگزار می‌کند.

وی افزود: گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر نباید تنها به برگزاری مراسم خلاصه شود، بلکه باید با درس گرفتن از این حماسه عظیم، امروز نیز برای مسیر پیروزی در زمینه‌های مختلف تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: فتح خرمشهر پیروزی و سربلندی ملتی بود که بخاطر اسلام از جان و مال خود گذشتند و این پیروزی نشأت گرفته از پایداری و مقاومت رزمندگان و پایبندی آنان بر اصول و ارزش‌های اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

گودرزی با بیان اینکه یاد و خاطر شهیدان گلگون‌کفن انقلاب تا ابد در قلب مردم ایران زنده است، بیان داشت: یاد و خاطر شهیدان باید با انتقال آن به نسل جوان و نسل‌های بعدی زنده بماند و همواره الگویی ارزنده برای آیندگان باشد.

وی اضافه کرد: دشمنان امروز تنها هدفشان دور کردن جوانان ما از ارزش‌های ناب اسلامی است که قطعاً با زنده نگه داشتن یاد شهدا و بازگویی رشادت‌های آنان برای نسل امروز آنان هرگز به اهداف شومشان نخواهند رسید.

معظمی گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دومین همایش هنر متعهد، خاطرنشان کرد: این همایش با محوریت نقد و بررسی کتاب "نورالدین پسر ایران" با حضور مؤلف کتاب، معصومه سپهری و اساتید حوزه فرهنگ و هنر محمدمهدی فراهانی و علی رضایی برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: این همایش فردا در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول