اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

43 چاپخانه در چهارمحال و بختیاری فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 43 چاپخانه در این استان فعال و به ارائه خدمات مشغول هستند.

43 چاپخانه در چهارمحال و بختیاری فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل بر ضرورت ساماندهی کانون‌های تبلیغاتی این استان تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 63 کانون تبلیغاتی در استان مجوز گرفته‌اند که از این تعداد 17 کانون غیرفعال و مجوز 11 کانون دیگر به دلیل اینکه به مدت یک سال غیرفعال بوده‌اند طبق ماده 19 لغو شده است.

وی افزود: برهمین اساس برای رفع این مشکلات کارگاه آموزشی توجیهی ویژه موسسات و کانون‌های فرهنگی و تبلیغاتی در خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

گنجی با بیان اینکه در حال حاضر 43 چاپخانه در این استان فعال است، تصریح کرد: با توجه به نبودن چاپخانه در شهرستان کوهرنگ به متقاضیان ایجاد چاپخانه در این شهرستان مجوز داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در بخش فرهنگ و هنر استان تاکید کرد و گفت: امروز نه تنها دانشمندان و نخبگان علمی و اقتصادی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقشی اساسی دارند بلکه هنرمندان نیز می‌توانند در توسعه همه‌جانبه و شکل‌گیری بهینه این اهداف پیشگام باشند.

گنجی اظهار داشت: حضور هنرمندان در عرصه‌های اقتصادی و پیشرفت عملی حائز اهمیت است به گونه‌ای که هر کدام از هنرمندان می‌توانند در عرصه‎های مختلف با ایده‎های هنری و فرهنگی به رونق و گسترش اوضاع اقتصادی کشور کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تمامی فعالان در کشور به مزیت فرموده مقام معظم رهبری توجه کرده و محتوای برنامه‌های خود را متناسب با آن تنظیم کنند، امسال شاهد تحولات عظیم در کشورمان خواهیم بود.

گنجی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار بر اقتصاد کشور را استفاده از منابع فرهنگی غنی بومی دانست و خاطرنشان کرد: عرصه فرهنگ و هنر ظرفیت‌ها‌ی بالایی دارد که توجه به این مهم از سوی هنرمندان و متولیان فرهنگی می‌تواند در رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام‌/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول