اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه چاپ و انتشارات آستان ‌قدس:

گروه کودک موسسه چاپ و انتشارات آستان‌ قدس ناشر برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه چاپ و انتشارات آستان ‌قدس رضوی، از انتخاب گروه کودک و نوجوان این موسسه به عنوان ناشر برتر و برگزیده کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

گروه کودک موسسه چاپ و انتشارات آستان‌ قدس ناشر برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، محمود‌رضا برازش اظهار کرد: در سال 1390 این موسسه موفق به چاپ و طبع بیش از 150 عنوان کتاب در زمینه کودک و نوجوان شده است.

وی تصریح کرد: این افتخار در رقابت با ناشرانی که به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای فقط در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، توسط گروه کودک و نوجوان موسسه چاپ و انتشارات آستان ‌قدس رضوی کسب شده و نشان ‌دهنده قدرت و توان این مجموعه انتشاراتی است.

برازش با بیان اینکه برای نخستین‌ بار در کشور یک ناشر شهرستانی موفق به کسب این عنوان شده است، گفت: استقبال فراوانی که از کتب این مجموعه در نمایشگاه کتاب صورت گرفت، اثبات کرد این مجموعه توانسته در این زمینه تحول ایجاد کند.

مدیرعامل موسسه چاپ و انتشارات آستان‌ قدس رضوی با اشاره به رویکرد جدید این موسسه به استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های جدید خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مدون و اقدامات ویژه‌ای در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و کتاب‌های صوتی و تصویری، کتاب‌های گویا، پازل و پوسترهای آموزشی صورت گرفته است که به زودی تولید و عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: از سال 87 گروه کودک و نوجوان این موسسه تحت عنوان کتاب‌های «پروانه» با توجه به اهمیت فعالیت نشر کودک در جامعه اسلامی تشکیل شد و طی این سال‌ها عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی و کسب 100 جایزه مختلف را در کارنامه خود دارد.

برازش افزود: مؤسسه چاپ و انتشارات آستان ‌قدس رضوی(به‌نشر) با انتشار هزاران عنوان کتاب، کارنامه‌ای درخشان در ترویج و نشر فرهنگ کتاب‌خوانی از خود برجای گذاشته و توانسته است نقش برجسته‌ای در اعتلای صنعت چاپ و نشر در شرق کشور ایفا کند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول