اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

جشنواره ارگ راین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: شهر راین در تیر ماه میزبان هزاران گردشگر در جشنواره بزرگ ارگ راین است.

جشنواره ارگ راین برگزار می‌شود

بهنام سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به دنبال برگزاری موفق جشنواره کلوت‌های شهداد در سال گذشته در اواخر تیر ماه سال جاری جشنواره ارگ راین با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بخش راین در زمینه گردشگری و جاذبه‌های توریستی افزود: برگزاری این جشنواره گام مؤثری برای شناسایی و معرفی این شهر تاریخی و دیدنی است.

سعیدی اجرای موسیقی محلی، راه‌اندازی بازارچه فروش صنایع دستی و محصولات کشاورزی، اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان، انجام فعالیت‌های ورزشی و دعوت از هنرمندان مطرح را ازجمله برنامه‌های جشنواره بزرگ ارگ راین ذکر کرد.

وی بیان داشت: تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر این جشنواره اندیشیده شده و با همکاری تعداد زیادی از دستگاه‌های اجرایی در حال پیگیری امور هستیم تا بتوانیم شرایط مناسب برای حضور هزاران میهمان و گردشگر از سایر شهرها و استان‌ها را فراهم کنیم.

به گزارش فارس، شهر راین در جنوب مرکز استان کرمان و در فاصله 100 کیلومتری شهر کرمان در دامنه قلعه مرتفع هزار بزرگ‌ترین قله استان کرمان و یکی از قلل مرتفع کشور قرار دارد.

راین دارای یکی از بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین آبشارهای ایران است که از قله هزار سرچشمه می‌گیرد و یکی از جاذبه‌های گردشگری استان و از مناطق نمونه گردشگری است.

این منطقه دارای میوه‌های سردسیری از جمله گردو، زردآلو، گیلاس، آلبالو و ... یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا استان کرمان به شمار می‌رود.

فرماندار کرمان گفت: شهر راین در تیر ماه میزبان هزاران گردشگر در جشنواره بزرگ ارگ راین است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول