اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه فیلم راز نگاه؛

رتبه نخست جشنواره "تسلیم" به کارگردان کرمانی رسید

خبرگزاری فارس: رتبه نخست جشنواره سراسری تسلیم به فیلم «راز نگاه» به کارگردانی حامد سعادت، فیلمساز جوان کرمانی اختصاص یافت.

رتبه نخست جشنواره "تسلیم" به کارگردان کرمانی رسید
کارگردان فیلم راز نگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فیلم راز نگاه تولید حوزه هنری کرمان است که موفق به کسب مقام نخست جشنواره "تسلیم" در رشته‌ فیلم کوتاه شد.
حامد سعادت موضوع جشنواره‌ «تسلیم» را «نماز، هنر و معنویت» ذکر کرد و بیان داشت: 850 اثر هنری در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 40 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
وی درباره موضوع فیلم خود بیان داشت: فیلم 100 ثانیه‌ای راز نگاه دنیا را از دید یک کودک که مادرش در حال نماز خواندن وی را بر روی کمر خود بسته است، روایت می‌کند.
سعادت از صدیقه نوحی، هما، هلیا و کیمیا سعادت به عنوان بازیگران این فیلم نام برد و تصریح کرد: طرح این فیلم را غلامرضا سعادت ارائه کرده است.
این کارگردان جوان عنوان کرد: "راز نگاه" نخستین تجربه وی در ساخت فیلم داستانی است.
به گزارش فارس، نخستین جشنواره‌ی سراسری فرهنگی هنری «تسلیم» در رشته‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد و «حامد سعادت» هنرمند جوان کرمانی با فیلم کوتاه «راز نگاه» به عنوان برگزیده‌ی اول رشته فیلم کوتاه مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول