اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر گروه هنری ایلیای بوشهر خبر داد:

درخشش استعدادهای جوان در سومین جشنواره تئاتر کارگاهی گناوه

خبرگزاری فارس: مدیر گروه هنری ایلیای بوشهر گفت: در سومین جشنواره تئاتر کارگاهی و اتود شهرستان گناوه، استعدادهای جوان خوش درخشیدند.

درخشش استعدادهای جوان در سومین جشنواره تئاتر کارگاهی گناوه
محمد مظفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در جریان برگزاری این جشنواره که با مدیریت گروه تئاتر و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا برگزار شد، هنرمندان جوان و هنرجویان این رشته هنری در دو بخش تئاتر کار گاهی و اتود به رقابت پرداختند.
وی افزود: این جشنواره که امسال سومین دوره برگزاری خود را می‌گذراند در پی برپایی دوره‌های آموزشی تئاتر در شهرستان گناوه توسط آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا برگزار شده و هنرجویان این دوره‌های آموزشی که تابستان امسال در گناوه برگزار شده در پایان، کارهای عملی خود را زیر نظر اساتید خود به مسابقه گذاشتند.
مظفری ادامه داد: در این جشنواره بیش از 45 نفر از هنرجویان تئاتر حضور داشتند که در پایان و در بخش تئاتر کارگاهی در بخش بازیگری مرد علی سیفی، حسین خدری، جهانگیر دشتی‌زاده و منصور حیاتی به عنوان‌های برتر دست یافتند.
مدیر گروه هنری ایلیا یادآور شد: در بخش کارگاهی و بازیگری زن نیز سارا هاشمی و بهاره پراشیده در ردیف بازیگران برتر زن قرار گرفتند.
مدیر گروه هنری ایلیا اضافه کرد: در بخش کارگردانی حسن خدری ، سارا هاشمی و جهانگیر دشتی‌زاده رتبه‌های نخست را از آن خود کردند.
وی بیان کرد: همچنین در بخشن نویسندگی، منصور صفایی و حسین خدری عنوان‌های برتر  را از آن خود کردند.
مظفری گفت: همچنین در بخش اتود و در بخش بازیگری مرد علی جعفری، علیرضا فهیم‌پور، علیرضا نیک‌روش، خداکرم جوهری و جهانگیر دشتی‌زاده به عنوان بازیگران برتر معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: در بخش بازیگری زن در بخش اتود نیز مهناز جهازی، پریسا ملک محمدی، زینب نظری، سیمین شهابی و ملیحه حیاتی به عنوان‌های برتر دست یافتند.
مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور شهردار و رئیس شورای شهر گناوه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه، مسئولان و هنرمندان این شهرستان در محل فضای باز مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد.
 انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول