اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای تمام اعضای مجمع

رئیس هیئت اسکی خراسان‌رضوی در سمت خود ابقا شد

خبرگزاری فارس: علیرضا مختارزاده برای 4 سال دیگر رئیس هیئت اسکی خراسان‌رضوی شد.

رئیس هیئت اسکی خراسان‌رضوی در سمت خود ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز در نشست مجمع هیئت اسکی استان خراسان‌رضوی، که با حضور عیسی ساوه‌شمشکی، رئیس فدراسیون اسکی ایران، دکتر علی‌اکبر هاشمی‌جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی و 14 نفر از اعضای مجمع این هیئت برگزار شد، علیرضا مختارزاده رئیس سابق این هیئت در سمت خود ابقاء شد.

مختارزاده که در این مجمع به عنوان تنها کاندیدای ریاست هیئت اسکی معرفی شد توانست با رای تمامی اعضای مجمع برای 4 سال دیگر ریاست این هیئت را برعهده بگیرد که بر این اساس امروز تمامی 16 عضو مجمع به او رای موافق دادند.

این مجمع هم‌چنین دارای حواشی جالب توجهی بود از جمله اینکه بهروز هنری، دبیر هیئت بوکس استان خراسان‌رضوی و داور ملی بوکس به عنوان نماینده مربیان در مجمع هیئت اسکی حاضر بود.

هم‌چنین رئیس اداره ورزش و جوانان چناران به همراه محمدرضا شیخ‌زاده، معاون اداره ورزش و جوانان مشهد و رئیس هیئت ناشنوایان نیز به عنوان نماینده شهرستان‌ها در مجمع حضور داشتند.

محمد پورتقی، کارشناس ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی و مجری جلسه در این ارتباط اعلام کرد که به دلیل اینکه سایر شهرستان‌های استان در این رشته فعال نیستند و در حالی که قانوناً باید نمایندگان 5 شهرستان در مجمع حضور داشته باشند، اما تنها 2 شهرستان حاضرند و به همین دلیل مجمع با حداقل اعضا یعنی 15 نفر به حد نصاب رسیده است.

مربی یکی از باشگاه‌های اسکی استان نیز در مجمع به عنوان نماینده ورزشکاران حضور و برای انتخابات رای داد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول