اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران:

سطح تکنولوژی در ایران شگفت‌آور است

خبرگزاری فارس:‌ نماینده سازمان توسعه صنعت ملل متحد در ایران گفت: سطح تکنولوژی موجود در واحدهای صنعتی هرمزگان مرا تحت تاثیر قرار داده است.

سطح تکنولوژی در ایران شگفت‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، "الساندرو آمادیو" پنج‌شنبه در نشستی که با استاندار هرمزگان در پاویون فرودگاه این شهر برگزار شد با اشاره به حوزه فعالیت سازمان توسعه صنعتی ملل متحد اظهار داشت: هدف این سازمان یکپارچه‌سازی صنعت در دنیاست.

وی با بیان اینکه طی حضورش در بندرعباس از تعداد هفت واحد صنعتی از جمله واحدهای ذوب فولاد و آلومینیوم و کارخانه سیمان بازدید کرده است، تاکید کرد: تحت تاثیر تکنولوژی صنعتی موجود در کارخانجات این استان قرار گرفته‌ام.

وی افزود: مدیریت حوزه صنعتی نیز در این استان برای من قابل توجه است.

نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران با بیان اینکه سطح تکنولوژی در ایران بالاست، افزود: کماکان این حوزه در امر تکنولوژی جای پیشرفت بیشتری دارد.

آمادیو اضافه کرد: می‌توان فعالیت‌ها را به عنوان نمونه بر روی کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری در واحدهای تولید سیمان و فولاد این استان متمرکز کرد.

وی هم‌چنین یادآور شد:‌ در بخش محیط زیست نیز می‌توانیم به رفع مشکلات جزئی کمک کنیم.

آمادیو با بیان اینکه ایران جزئی از سازمان یونیدو است، افزود: وظیفه ما حمایت از صادرات و واردات تکنولوژی‌های جدید صنعتی در ایران است که در صورت درخواست این کشور نسبت تهیه امکانات و دانش لازم برای این کشور مبادرت می‌ورزیم.

سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، در سال 1966 تأسیس و در سال 1985 به یکی از آژانس‌های تخصصی سازمان ملل متحد تبدیل شد.

یونیدو با همکاری 172 کشور عضو به عنوان بخشی از نظام ملل متحد، مسئول ترویج توسعه صنعتی در جهان در حالِ توسعه است.

مقر این سازمان در شهر وین در کشور اتریش قرار دارد.

دفتر یونیدو در جمهوری اسلامی ایران در سال 1999 با هدف پشتیبانی از اولویت‌های صنعتی دولت جمهوری اسلامی ایران و به منظور برقراری ارتباط نزدیک با وزارتخانه‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی، مؤسسات مدنی و تحقیقاتی و هم‌چنین بخش خصوصی افتتاح شد.

انتهای پیام/ب10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول