اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

غرب به دنبال ترویج اباحه‌‌گری است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: غرب با هجمه‌های فراوانی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به سمت جوامع اسلامی آورده به دنبال ترویج بی‌بندوباری، اباحه‌‌گری و بی‌دینی است.

غرب به دنبال ترویج اباحه‌‌گری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شاهچراغی در جمع بسیجیان بر ضرورت ترویج افکار شهید مطهری در زمینه حجاب در میان زنان و دختران تاکید کرد و گفت: ضرورت رعایت حجاب در اسلام در دیدگاه شهید مطهری از یک مسئله کلی و اساسی ریشه می‌گیرد و برخلاف فرهنگ غرب که کار و فعالیت را با لذت‌جویی‌های جنسی به هم می‌آمیزد، شهید مطهری آرامش روانی، استحکام پیوند خانوادگی، استواری اجتماع و ارزش و احترام زن را نتیجه اهمیت به حجاب و عفاف عنوان می‌کند.

وی افزود: بر اساس نظریه شهید مطهری پوششی که اسلام براى زنان مقرر کرده، بدین معنى نیست که از خانه بیرون نروند و زندانى کردن و حبس زن در اسلام مطرح نیست؛ البته در برخى از کشورها مثل ایران قدیم و هند چنین چیزهایى وجود داشته، ولى در اسلام این مسئله وجود ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سالیانی در مدارس علمیه خارج از کشور مشغول فعالیت بوده است اظهار داشت: غرب با هجمه‌های فراوانی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به سمت جوامع اسلامی آورده به دنبال ترویج بی‌بندوباری، اباحه‌‌گری و بی‌دینی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به رسالت زنان در تربیت فرزندان با ایمان، به بیان خاطراتی از مادران شهدا پرداخت و از زنان امروز خواست تا با مطالعه این خاطرات، روحیه مقاومت و ایثار را در فرزندان خود تقویت کنند.

گفتنی است در این گردهمایی از مربیان عقیدتی سیاسی حوزه یک حضرت خدیجه(س) تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول