اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد

اجرای طرح از حرم تا حرم توسط دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) طرح از حرم تا حرم توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌شود.

اجرای طرح از حرم تا حرم توسط دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان

عباس قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد.

وی با اشاره به نقش مهم امام خمینی(ره) در بحث بیداری اسلامی اضافه کرد: تنها اقدامی که دانشگاه‌ها می‌توانند انجام دهند، اجرای برنامه‌هایی در شان این امام راحل است.

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تصریح کرد: بحث بیداری اسلامی یکی از موضوعاتی بود که به جد توسط امام خمینی(ره) پیگیری می‌شد.

وی با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در زمینه تبیین موضوع بیداری اسلامی و تفکرات امام خمینی(ره) اضافه کرد: دانشگاه آزاد نیز باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

قنبری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نظر گرفته است، افزود: یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اجرای طرح حرم تا حرم توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای طرح حرم تا حرم به گونه‌ای است که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه از آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: این دانشجویان از اعضای تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد اسلامی هستند و با دوچرخه مسیر امامزاده سید ابراهیم(ع) تا مرقد مطهر امام خمینی(ره) را می‌پیمایند.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بدرقه مسئولان استان انجام می‌شود، اضافه کرد: این تیم دوچرخه‌سواری را یک خودروی آمبولانس و یک مینی‌بوس همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول