اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروش فجر سپاسی؛ شایعه یا واقعیت

مسئولان فارس به داد فجر شهید سپاسی برسند

خبرگزاری فارس: طبق شنیده‌ها از برخی منابع، تیم فجر شهید سپاسی به دلیل مشکلات مالی به فروش می‌رسد.

مسئولان فارس به داد فجر شهید سپاسی برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نگاهی به وضعیت فوتبال حرفه‌ای در فارس نشان دهنده این مسئله است که فوتبال حرفه‌ای بین مسئولان این استان از جایگاه مناسبی برخوردار نبوده و گاهی نیز با کم‌مهری‌هایی مواجه می‌شود.

اگر چه تیم برق شیراز بر اثر مسائل گوناگونی که خود نیاز به بررسی مفصلی دارد، به لیگ دسته دو سقوط کرد اما تیم فجر شهید سپاسی موفق شد با تمام کاستی‌ها، در لیگ برتر باقی بماند.

اما این موفقیت در حالی برای استان فارسی‌ها شیرین است که در استان مجاور یعنی اصفهان، تیم سپاهان موفق شد قهرمان لیگ برتر شود، سپاهانی که حمایت غالب مسئولان اصفهان را داشته و دارد.

بدون شک تیم فجر شهید سپاسی در حال حاضر نماد مسلم فوتبال استان فارس در عرصه ملی است.

اما این تیم حالا با مشکلات مالی‌ دست‌ و پنجه نرم می‌کند که این روزها حلاوت ماندن در لیگ برتر را برای برخی از دوست‌دارانش تلخ کرده است.

طبق شنیده‌ها از برخی منابع، مسئولان این تیم قصد فروش آن را دارند چرا که هزینه‌های تیم‌داری در فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر، نه تنها کم نیست که بسیار قابل توجه است.

به نظر می‌رسد مسئولان شهری و استانی، از شهرداری و شورای شهر شیراز گرفته تا فرمانداری و استانداری و ... همگی باید دست به دست یکدیگر دهند تا این تیم مطرح استان فارس، سال آینده با صعود در جدول، کام شیرازی‌ها را بیشتر از پیش شیرین و موجبات افتخار بیشتری را فراهم کند، نه این‌که به دلیل تنگناهای مالی، دغدغه‌های حرفه‌ای مسئولان این تیم فراموش شود.

امروز مسئولان فارس باید به داد این نماد فوتبال فارس در سطح کشور برسند تا فردا میوه‌های پرافتخارتری از آن برای مردم این استان برداشت شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول