اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یاوری:

مس و فجر سپاسی بازی پر افت و خیزی را دارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: با توجه به قطعی شدن سقوط مس به لیگ دسته اول تصور دارم دو تیم بازی زیبا و پر افت و خیزی را از خود به نمایش گذارند.

مس و فجر سپاسی بازی پر افت و خیزی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمود یاوری شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس سرچشمه اظهار داشت: به گذشته تیم در این فصل از مسابقات کاری ندارم، بازیکنان تیم طی پنج ماه گذشته توانسته‌اند با انگیزه و تلاش بیشتری شرایط را برای تیم تغییر دهند.

وی افزود: مس سرچشمه تیم خوبی است، آنها از مربی بزرگی چون اصغر شرفی در کادر فنی خود استفاده می‌کنند که  به نظم و انضباط توجه زیادی دارد، البته این تیم با توجه به قطعی شدن سقوطش به لیگ دسته اول برای اعاده حیثیت و دفاع از نام و اعتبارش گام به این مسابقه می‌گذارد.

یاوری با بیان اینکه مس سرچشمه استرس و فشاری برای این مسابقه را بر دوش خود احساس نمی‌کند، گفت: امیدوارم دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذارند و تصور دارم بازی پر افت و خیزی را شاهد باشیم.

سرمربی فجر سپاسی شیراز خاطر نشان کرد: سوابق کاری شرفی نشان می‌دهد، وی سرمربی تیم ملی ، استقلال و پاس تهران بوده است، پس این شخص از با تجربه‌ها و بزرگان فوتبال کشور بوده است و به عقیده من مربی بزرگی چون شرفی نتوانسته مس سرچشمه را در لیگ برتر نگه دارد و هیچ مربی دیگری نیز نمی‌توانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

یاوری پیرامون ادامه مسابقات بیان داشت: هدف ما موفقیت است و این یعنی ماندن در لیگ برتر با کسب نتایج مؤثر در بازی‌های باقیمانده و ما تا رسیدن به هدف خود فاصله آن چنانی نداریم، اما نباید با بی‌انگیزگی وارد زمین شویم زیرا فوتبال پستی و بلندی زیادی دارد و با یک برد و باخت امکان تغییر شرایط مکانی تیم در جدول زیاد است.

وی یک کاپیتان خوب را عصای دست مربی تیم دانست و با تأکید بر اهمیت نقش بالای مهدی رجب‌زاده در تیمش گفت: یک کاپیتان خوب علاوه بر ایفای نقش رهبری در درون زمین می‌تواند رابط خوبی بین سرمربی و بازیکنان تیمش باشد و من نیز با توجه به سطح بالای بازی مهدی رجب‌زاده برای شخصیت بالای این بازیکن احترام خاصی قائل هستم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول