اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال

سپاهان در برابر فجر سپاسی به برتری دست یافت

خبرگزاری فارس: در هفته بیست ‌و ‌سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم فولاد سپاهان توانست با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود تیم فجر سپاسی بگذرد.

سپاهان در برابر فجر سپاسی به برتری دست یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازی در نیمه نخست با برتری تیم فوتبال سپاهان آغاز شد و این تیم حملات متعددی را روی دروازه فجر سپاسی تدارک دید.

ضربات برونو سزار، امید ابراهیمی و سیدمهدی سیدصالحی در این نیمه سپاهان را تا آستانه باز کردن دروازه فجر سپاسی پیش برد اما واکنش‌های دروازه‌بان فجر و بی‌دقتی مهاجمان سپاهان این ضربات را بی‌اثر کرد و در نهایت دو تیم با نتیجه صفر بر صفر به رختکن رفتند.

نیمه دوم بازی نیز با برتری تیم فوتبال سپاهان آغاز شد و این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 58 سانتر زیبای هاشم بیک‌‌زاده را که از روی یک ضربه ایستگاهی زده شد، مهدی کریمیان با یک ضربه سر تبدیل به گل کرد.

پس از این گل تیم فوتبال سپاهان عقب‌نشینی کرد و تیم فجر سپاسی توانست حملات خطرناکی را روی دروازه سپاهان تدارک ببیند اما در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

با این برد تیم سپاهان توانست به چهارمین برد پیاپی خود دست یافته و به نیمه دوم جدول صعود کند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول