اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سایپا البرز:

فجرسپاسی حریف خطرناکی است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز اظهار داشت: دیدار با فجرسپاسی ساده نیست و به طور قطع بازی خطرناکی در پیش داریم.

فجرسپاسی حریف خطرناکی است

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار آتی سایپای البرز و فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: پس از چند هفته تعطیلی موقت لیگ‌ برتر به دلیل دیدارهای تیم ملی، روز جمعه باید به مصاف یکی از حریفان سرسخت خود برویم.

وی افزود: دیدارهای سایپا با فجر همواره جذاب و پر برخورد بوده و به طور قطع این هفته نیز بازی بسیار سخت و خطرناکی در پیش داریم.

هافبک با تجربه سایپا البرز با اشاره به نتایج دو هفته اخیر فجری‌ها در لیگ‌ برتر فوتبال کشورمان گفت: آنها دو پیروزی بسیار خوب کسب کرده‌اند که یکی از آنها شکست 3 بر 2 پرسپولیس است.

صادقی افزود: این نتایج نشان می‌دهد که فجر شهید سپاسی برای تحکیم جایگاه خود در جدول تلاش زیادی داشته و با تمام توان به مصاف حریفان می‌رود.

* باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم

وی با اشاره به رتبه سایپا در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر فوتبال کشورمان گفت: ما هم‌اکنون در رده دهم هستیم و این در حالیست که فجری‌ها تنها به دلیل تفاضل کمتر یک رده از ما پایین‌تر هستند.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: بنابراین در روز جمعه هر دو تیم برای اینکه به پایین جدول سقوط نکنند، برای پیروزی به میدان می‌روند و بازی سختی در پیش دارند.

صادقی افزود: در این شرایط ما باید از تجربه و هم‌چنین امتیاز میزبانی خود استفاده کرده و تحت هیچ شرایطی نباید به حریف اجازه حضور در محوطه خودمان را بدهیم.

وی در پایان اظهار داشت: ما باید پس از کنترل کردن خط هافبک و تهاجمی فجر شهید سپاسی شیراز، به فکر گل‌زنی باشیم تا در مقابل حملات و ضد حمله‌های آنها غافلگیر نشویم.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا البرز و فجر شیراز از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ‌‌‌برتر روز جمعه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

هم‌اکنون دو تیم با کسب 31 امتیاز در رده‌های دهم و یازدهم جدول رده‌بندی حضور دارند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول