اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قصرشیرین خبر داد

بخشش بیش از 600 میلیون بدهی مالیاتی مرزنشینان قصرشیرین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: تعاونی‌های مرزنشین قصرشیرین 2 میلیارد و 785 میلیون ریال بدهی مالیاتی دارند که 664 میلیون و 416 هزار ریال قابل بخشش است.

بخشش بیش از 600 میلیون بدهی مالیاتی مرزنشینان قصرشیرین

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین پرورین امروز در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی این شهرستان گفت: 8 هزار و 447 نفر عضو تعاونی‌های مرزنشین شهرستان قصرشیرین هستند.

پرورین با اشاره به مشکلات تعاونی‌ها تصریح کرد: یکی از مشکلات تعاونی‌ها، عدم پرداخت مالیات است.

 وی گفت: تعاونی‌های مرزنشین قصرشیرین در مجموع 2 میلیارد و 785 میلیون ریال بدهی مالیاتی دارند که از این مبلغ 664 میلیون و 416 هزار ریال قابل بخشش است.

وی با بیان اینکه در مصوبه دور سوم سفر هیئت دولت به کرمانشاه مقرر شده که تعاونی‌ها در یک فرجه زمانی دو ساله نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند در غیر اینصورت برابر ضوابط قانونی با آنها برخورد خواهد شد افزود: با توجه به زمان باقی‌مانده تعاونی‌های مرزنشین باید هرچه سریعتر در یک زمان‌بندی 10 ماهه برای بازپرداخت معوقات مالیاتی خود اقدام کنند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین با اشاره به اینکه مالیات یکی از منابع درآمدی دولت است تصریح کرد: مالیات که به منظور پرداخت بخشی از هزینه‌های عمومی و حفظ منافع اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور است به موجب قانون به وسیله دولت وصول می‌شود.

پرورین در پایان تخصیص سهمیه ارزی توسط اداره صنعت معدن و تجارت برای تعاونی‌هایی که بدهی خود را تقسیط کرده‌اند، برگزاری مجمع عمومی تعاونی‌ها توسط اداره تعاون، اقدام تعاونی‌های فعال و غیرفعال تا 15 خرداد‌ماه برای تقسیط بدهی خود از موارد مصوب این جلسه اعلام کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول