اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشجوی بسیجی آغاز شد

پیمودن مسیر اهر تا حرم امام با اسکیت

خبرگزاری فارس: پیش‌ازظهر امروز با برگزاری مراسمی یک دانشجوی بسیجی پیمودن مسیر 800 کیلومتری اهر تا حرم مطهر حضرت امام با اسکیت را آغاز کرد.

پیمودن مسیر اهر تا حرم امام با اسکیت

هادی علیپور فرمانده بسیج دانشجویی واحد اهر پیش‌ازظهر امروز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: مصطفی مسیبی دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدای گرانقدر مسیر 800 کیلومتری اهر تا مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) را با اسکیت در مدت هفت روز از امروز تا سالروز ارتحال حضرت امام(ره) طی خواهد کرد.

وی افزود: این دانشجوی بسیجی هدف از انجام این کار را تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام راحل، شهدای گرانقدر و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت و همچنین زنده نگه داشتن یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا ذکر کرد.

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز، انقلاب اسلامی و دستاوردهای پرافتخار نظام اسلامی را مدیون بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و تبیین اندیشه‌های والای حضرت امام(ره) را برای نسل جوان انقلاب به‌خصوص دانشجویان ضروری برشمرد.

علی رضایی ادامه راه امام(ره) را در گرو تبعیت از مقام عظمای ولایت و تلاش در زمینه تحقق منویات معظم‌له ذکر کرد.

وی این حرکت نمادین دانشجوی بسیجی را نشان از عشق و علاقه جوانان به‌خصوص دانشجویان به آرمان‌های امام راحل برشمرد و افزود: هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد خدمات آن اندیشمند فرزانه و معمار کبیر انقلاب اسلامی بیشتر نمایان می‌شود.

مصطفی مسیبی، مربی نمونه اسکیت استان در سال 89، آموزش بیش از هزار نفر در رشته اسکیت، کسب مدال نقره مسابقات اسکیت استانی و بیش از هشت سال فعالیت در رشته اسکیت را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول