اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

توقف در احیای بافت همت‌آباد جایز نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احیا و نو‌سازی بافت فرسوده همت‌آباد نباید متوقف شود و این بافت در هر صورت چه به دست شهرداری و چه به دست مردم باید احیا شود.

توقف در احیای بافت همت‌آباد جایز نیست

علیرضا نصراصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر شورای شهر اصفهان به تصویب لایحه‌ای در راستای احیا و نو‌سازی بافت فرسوده همت‌آباد پرداخته است، اظهار داشت: براساس این مصوبه افرادی که خودشان برای احیا و نو‌سازی خانه‌های خود در این محله تمایل دارند می‌توانند اقدامات مورد نیاز را در این زمینه انجام بدهند.

وی اضافه کرد: اما افرادی نیز که برای فروش منازل خود به شهرداری تمایل دارند می‌توانند با فروش منازل خود به شهرداری احیا و نو‌سازی این منازل را به دست شهرداری بسپارند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان هم‌چنان برای خرید منازل و زمین‌های موجود در بافت فرسوده اصفهان به منظور احیا و نوسازی این محله آماده است.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های تشویقی و حمایتی هم‌چنان برای احیا و نو‌سازی بافت فرسوده همت‌آباد اصفهان اجرا می‌شود، ادامه داد: احیا و نو‌سازی بافت فرسوده همت‌آباد نباید متوقف شود و این بافت در هر صورت چه به دست شهرداری و چه به دست مردم باید احیا شود.

نصراصفهانی با اشاره به اینکه همت‌آباد اصفهان یک بافت ریزدانه است، تاکید کرد: قیمت‌های مشخص شده برای پرداخت به این افراد درصدی بالاتر از قیمت‌های آن منطقه بوده و تعیین قیمت‌های این منطقه نیز براساس اقدامات کارشناسی شده است.

وی بیان داشت: شاید بسیاری از این مردم در خانه‌های با متراژ‌های پایین زندگی کنند اما این افراد در منازل خود و بافت‌های ریزدانه و مشکلات موجود در این زمینه مشغول ادامه زندگی در زیر سقف خانه‌های خود هستند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول