اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال خرید زمین‌های همت‌آباد اصفهان با نازل‌ترین قیمت صورت گرفت؛

تجمع اعتراض‌آمیز اهالی محله همت‌آباد اصفهان به عملکرد شهرداری

خبرگزاری فارس: ‌مردم همت‌آباد اصفهان با تجمع ‌مقابل شهرداری منطقه 6 اعتراض خود را نسبت به عملکرد شهرداری در راستای خرید زمین‌های این منطقه با نازل‌ترین قیمت از مردم نشان دادند.

تجمع اعتراض‌آمیز اهالی محله همت‌آباد اصفهان به عملکرد شهرداری
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعدازظهر امروز مردم همت‌آباد اصفهان در مقابل شهرداری این منطقه تحصن کردند و اجرای عدالت نسبت به این افراد از مهم‌ترین خواسته‌های آنها است.
یکی از اهالی این منطقه با اشاره به اینکه محله همت آباد در خیابان شهید خلیلی و نزدیک گلستان شهدای اصفهان است که این محله از چند سال گذشته در طرح احیای بافت فرسوده قرار دارد اما در حال حاضر شهرداری به دنبال خرید زمین‌های این محله با قیمت نازل است.
وی با بیان اینکه متراژ‌های منازل و زمین‌های این محله متفاوت است، اضافه کرد: مساحت زمین‌های همت آباد اصفهان 63 هکتار است که شهرداری از ابتدای سال جاری حدود نیم هکتار از زمین‌های این محله را با نازل‌ترین قیمت خریداری کرده است.
این منبع آگاه با اشاره به اینکه ارزش واقعی زمین‌های این محله دو برابر قیمت تعیین شده توسط شهرداری است، تصریح کرد: شهرداری با خرید زمین‌ها و بافت فرسوده این محله به دنبال تغییر کاربری و تبدیل آنها به بافت‌های جدید است و مردم همت آباد اصفهان از عملکرد شهرداری در راستای این موضوع رضایتی ندارند.
وی با اشاره به اینکه شهرداری بی‌فرهنگ بودن مردم این محله را در راستای شهر‌سازی در همت آباد از دلایل این موضوع می‌داند، افزود: در این محله حدود 80 هزار نفر ساکن هستند و دلایل شهرداری در این زمینه برای مردم همت آباد منطقی و صحیح نیست.
بعد از ظهر امروز مردم همت آباد اصفهان با تجمع خود در مقابل شهرداری منطقه شش اعتراض خود را نسبت به عملکرد شهرداری در راستای خرید زمین‌های این منطقه با نازل‌ترین قیمت از مردم نشان دادند.
در این تجمع حدود 200 نفر از مردم این محله حضور داشتند و مردم این محله همواره به دنبال احقاق حقوق خود هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول