اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مسئولان باید شایستگی خود را در جایگاه مدیریتی‌شان اثبات کنند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نمایندگی مردم مسئولیت خطیری است و همه کسانی که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم از جانب مردم در جایگاه مسئولیت قرار گرفته‌اند باید شایستگی خود را در این جایگاه اثبات کنند.

مسئولان باید شایستگی خود را در جایگاه مدیریتی‌شان اثبات کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مراغه، با اشاره به آغاز دور جدید فعالیت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجموعه دولت در آذربایجان‌شرقی از ظرفیت نمایندگی برای عزت مردم و نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی کمک خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه باید از فرصت خدمتگزاری برای تحصیل رضایت خدا و دلگرمی و امیدواری مردم استفاده کنیم، افزود: نمایندگی مردم مسئولیت خطیری است و همه کسانی که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم از جانب مردم در جایگاه مسئولیت قرار گرفته‌اند باید شایستگی خود را در این جایگاه اثبات کنند.

بیگی با قدردانی از تلاش‌های یوسف نجفی نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس هشتم به‌خاطر پیگیری موضوعات استانی و شهرستانی، برای مهدی دواتگری نماینده جدید این حوزه انتخابیه آرزوی موفقیت کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: مشی دولت احمدی‌نژاد این است که در ارتباط رو در رو با مردم امورات خود را به پیش ببرد و یکصدمین سفر استانی هیئت دولت نیز نماد این مشی مدیریتی است که در راستای استفاده از ظرفیت مشارکت مردم راهگشا خواهد بود.

وی اظهار کرد: امیدواریم در مدت باقیمانده از فعالیت دولت، کام مردم استان را با حلاوت خدمت شیرین کنیم و با تکمیل پروژه‌های بزرگ، تلاش دولت دکتر احمدی‌نژاد برای رشد و توسعه در طول تاریخ جاودانه شود.

بیگی با اشاره به دو نشست قبلی شورای برنامه‌ریزی استان در شهرستان مراغه گفت: خوشبختانه مصوبات جلسات قبلی شورای برنامه‌ریزی در مراغه در سطح بالایی به نتیجه رسیده و در این راستا مسائلی از قبیل ساماندهی رصدخانه مراغه، تلاش برای جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی مراغه، تکمیل پروژه‌های ورزشی مانند استادیوم این شهرستان و عملیاتی شدن پوشش حداکثری تصویری صدا و سیما در این منطقه باید وجهه همت مسئولان محلی و استانی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول