اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا خبر داد:

نارضایتی حجاج از سرویس‎دهی ضعیف ایران‎ایر / باز هم نقص فنی عامل تاخیر پروازها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم گفت: طی دو سه روز گذشته یکی از پروازهای حجاج عمره مفرده از گرگان به جده با تاخیر 24 ساعته همراه بود که علت این امر باز هم به نقص فنی در سرویس‎دهی ایران‎ایر گزارش شده است.

نارضایتی حجاج از سرویس‎دهی ضعیف ایران‎ایر / باز هم نقص فنی عامل تاخیر پروازها

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ایران‎ایر در سرویس‎دهی به حجاج بسیار ضعیف عمل می‎کند و لازم است مسئولان وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشور سریعا در حل این موضوع اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در مواردی که هواپیما با نقص فنی مواجه می‎شود باید بلافاصله هواپیمای دیگری برای مسافران جایگزین شود و آنها از امکانات لازم برخوردار شوند که متاسفانه در سرویس‎دهی اخیر به حجاج از گرگان به جده این اتفاق نیفتاد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اذعان اینکه فرودگاه گرگان و حج و زیارت استان در حد امکان، تلاش خود را در این زمینه کردند بیان داشت: نارضایتی حجاج در این زمینه به شدت بالا بود حتی فرودگاه گرگان نیز از ارائه سرویس‎دهی این شرکت هواپیمایی راضی نیست.

طاهری با تاکید بر اینکه اگر این مشکل سریعا پیگیری نشود در آینده وضعیت بغرنج‎تر خواهد شد خاطر نشان کرد: تقاضای ما این است که شرکت هواپیمایی مجهزتری جایگزین پروازهای ایران‎ایر برای حجاج استان گلستان شود.

وی در خصوص اجلاس 1+5 نیز خاطر نشان کرد: شاید تصور 1+5 این بود تا با سپری شدن زمان، ایران از آنچه حق مسلم خود می‎داند کوتاه بیاید ولی این اجلاس به آنها نشان داد که ایران هیچ‎گاه از خواسته‎های خود عقب‎نشینی نخواهد کرد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا بیان داشت: امیدواریم در اواخر خرداد ماه سال جاری که قرار است مذاکراتی در مسکو پیرامون همین موضوع انجام شود به نتایج خوبی بینجامد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول