اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 53

تبلیغات 250 میلیارد دلاری عربستان سعودی علیه انتخابات ایران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شبکه‎های خارجی روز گذشته اعلام کرد عربستان سعودی حدود 250 میلیارد دلار برای تبلیغ این توهم که نظام جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است سرمایه‎گذاری کرده است.

تبلیغات 250 میلیارد دلاری عربستان سعودی علیه انتخابات ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری صبح امروز در همایش بزرگ فرهنگیان که با محوریت فرهنگ و شوق حضور در حسینیه دزیانی‎های گرگان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنی‎ها نشان‎دهنده توفیقات نظام است و حساسیت بیشتر دشمن به خاطر اوضاعی است که با بیداری اسلامی در کشورهای جهان و منطقه از حدود یک سال و نیم گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه موفقیت نظام اسلامی در ضربه زدن به دشمن و اهداف دشمن موثر بوده تصریح کرد: اگر نظام اسلامی در طی 33 سال کمک به بشریت برای بیداری و هوشیاری، کمک به جهان اسلام برای قیام و انقلاب ضداستکباری موفق نبود اکنون شاهد این همه تبلیغات مسموم دشمن در ایران نبودیم.

* افتضاحات نظام سلطه، برای همه آشکار و علنی شده است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: گاهی اوقات برخی فضای کشور را جوری سیاه‎نمایی می‎کنند که اگر کسی پای حرف‎های‎شان بنشیند تصور می‎کند که یک یا دو ماه آینده، این نظام از بین خواهد رفت، اما اگر واقعا اینطور باشد، چرا دشمن این همه سرمایه‎گذاری برای براندازی نظام انجام می‎دهد بگذارد این نظام به حال خودش نابود شود.

طاهری با بیان اینکه بیداری اسلامی و حضور مردم در صحنه هیچگاه خاموش شدنی نیست، ابراز داشت: حرکتی که در جهان آغاز شده یک حرکت ریشه‎ای است که هیچ‎گاه از پیشروی باز نمی‎ایستد و آنقدر افتضاحات نظام سلطه، برای همه آشکار و علنی شده که مردم دیگر تحمل نخواهند کرد.

وی در خصوص اینکه دشمن تلاش زیادی برای پنهان کردن ماهیت دینی و اسلامی کرده یادآور شد: زمانی که این قیام‎ها شکل گرفت آنها عنوان "بهار عربی" را روی آن گذاشتند تا بگویند این بیداری، اسلامی نیست، ولی حضور مردم در نماز جمعه‎ها و شرکت در چند انتخابات کاملاً ترفندهای دشمن را خنثی کرد.

* برنامه‎ریزی دشمن برای انتخابات ایران یک برنامه ویژه و جدی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواست دشمن کمرنگ کردن انتخابات ایران است، عنوان کرد: در نظام مردم‎سالاری دینی حضور مردم در صحنه، یکی از ویژگی‎ها است چرا که دشمن تلاش می‎کند به کشورهای اسلامی اعلام بدارد اگر شما می‎خواهید ایران اسلامی را الگو قرار دهید ببینید مردم ایران خسته شدند و این نظام، نظام موفقی نخواهد بود.

طاهری عنوان کرد: چندی پیش اکبر گنجی با یکی از خبرگزاری‌های بیگانه رادیو آمریکا مصاحبه کرد و گفت اگر در انتخابات 12 اسفند در ایران بیش از 50 درصد واجدان شرایط رای دادند، بدانید که تقلب شده، بله از همین الان توطئه‎ها در داخل و خارج آغاز شده؛ ولی مردم ثابت کرده‎اند همیشه برخلاف خواست دشمن حرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اهمیت این دوره از انتخابات مضاعف است، خاطر نشان کرد: همیشه انتخابات برای کشور ما مورد توجه بوده و همیشه دشمنان نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند و دشمن اکنون به صورت علنی گزارش می‎دهد که برنامه‎ریزی آنها برای انتخابات ایران یک برنامه ویژه و جدی است.

* راه‎اندازی بیش از 110 شبکه ماهواره‎ای فارسی زبان برای تبلیغات ضدانتخابات

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تبلیغات سنگین برای تحریم انتخابات و آشوب دشمن بعد از برگزاری انتخابات برنامه‎هایی است که در دستور کار آنهاست که البته این آشوب‎ها را یک‎بار در انتخابات ریاست جمهوری 1388 توسط دشمن و ایادی فریب خورده آنان شاهد بودیم، اما با بصیرت مثال‎زدنی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم این توطئه‎ها خنثی شد.

طاهری تصریح کرد: راه‎اندازی بیش از 110 شبکه ماهواره‎ای فارسی زبان برای تبلیغات ضد انتخابات و تحریم انتخابات علنی شده که این دشمنی‎ها نیز در کمکی که اوایل هفته گذشته توسط مهاجرانی و نوری‎زاده با حضورشان در عربستان کمک 18 میلیون دلاری دریافت کردند و بیان داشتند که این کمک یک کمک فرهنگی است آشکار شد که حتی خاتمی در سخنرانی اخیر خود بیان داشته که مهاجرانی با این کارش خیلی به اصلاح‌طلبان لطمه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه وظیفه سنگینی بر دوش فرهنگیان که قشری تصمیم‎ساز و تاثیرگذار در بین مردم هستند،است اذعان داشت: حفظ نظام از خواندن نماز بالاتر است و حفظ آن نیز به حضور مردم در صحنه بستگی دارد که یکی از این صحنه‎ها مشارکت در انتخابات است.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول