اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 183

طاهری: انتخابات باید صحنه رقابت و تقویت رفاقت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقبت کنیم انتخابات صحنه رقابت و تقویت رفاقت باشد.

طاهری: انتخابات باید صحنه رقابت و تقویت رفاقت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری در همایش بزرگ دانشجویان و جوانان استان گلستان که عصر سه‌شنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: همه کسانی‎ که در این انتخابات به میدان آمده‌اند از سرمایه‎های نظام‎ هستند و اتفاقی مانند انتخابات باید تجمیع همه این سرمایه‎ها برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی باشد.

وی در خصوص اهمیت انتخابات تصریح کرد: امروز تحولات درون کشور ما به شدت از طرف مردم دنیا از سوی دو جبهه زیر ذره‌بین قرار دارد یکی جبهه دوستان نظام اسلامی که برخی از آنها نیز مسلمان نیستند بلکه از مظلومان عالم‎ هستند و امیدشان به ایران اسلامی است، از طرفی هم دشمنان زخم‎خورده اسلام، تحولات ایران را رصد می‎کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخاباتی که در پیش داریم یکی از همان تحولاتی است که می‎تواند برای مظلومان عالم دلگرم‎کننده و برای دشمنان بشریت و اسلام مأیوس‎کننده باشد.

طاهری تاکید کرد: ان‌شاءالله همانگونه که مردم در صحنه‎هایی مثل راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر افتخار آفریدند، در حقیقت بصیرت و هوشیاری خودشان را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشتند امیدواریم این انتخابات با شور و اشتیاق بیشتری اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به یکی از سوالات دانشجویان در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‎های شاخص مجلس هشتم که در حوزه دانشجویان و دانشگاه انجام گرفته است اذعان کرد: یکی از دغدغه‎های جدی ما در مجلس هشتم با توجه به نیاز استان برای توسعه و پیشرفت علمی بوده است البته در سفر اول هیئت دولت به گلستان که بنده نماینده مجلس نبودم، به عنوان سخنگوی نخبگان و فرهیختگان به ارائه نیازهای استان پرداختم که در آن جلسه نیاز جدی به دانشگاه جامع مطرح شد و در همان سفر اول، دانشگاه جامع گلستان مورد مصوبات هیئت دولت قرار گرفت که این دانشگاه امروز به عنوان یکی از دانشگاه‎های فعال استان محسوب می‎شود.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و ارتقا به داشتن شعبه‎ای از واحد علوم تحقیقات در سفری که رئیس دانشگاه آزاد به گلستان داشتند رشته‎های کارشناسی ارشد و دکترا به صورت واحد مستقل علوم و تحقیقات مورد موافقت قرار گرفت و اکنون هشت رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه ارائه می‎شود.

طاهری اضافه کرد: توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آق‎قلا، همچنین دانشگاه واحد پیام نور که به لحاظ زمین دچار مشکل بود 10 هکتار برای دانشگاه پیام نور و 10 هکتار برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد آق‎قلا گرفته شد و اینها تلاش‎هایی بوده که در کنار وظایف نمایندگی و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه انجام گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: اگر در این حوزه عملکردی ارائه می‌شود تنها اختصاص به طاهری ندارد و بنده به عنوان یک خدمتگزار کوچک در حوزه انتخابیه در استان و مجلس انجام وظیفه کرده‎ام و این ارائه گزارش، جزو کار نظام و افتخارات آن برای مردم است و ما تنها توانسته‎ایم به عنوان عضوی کوچک در این صواب شریک باشیم.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول