اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

استفاده از کالای خارجی موجب تقویت اقتصاد کفر می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: با استفاده از کالای تولید خارجی ما در واقع موجب تقویت اقتصاد کفر شده‌ایم که باید به سمت کالای تولید داخل پیش رویم.

استفاده از کالای خارجی موجب تقویت اقتصاد کفر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان اظهار داشت: فتح و پیروزی سوم خرداد از الطاف الهی بود که نصیب ملت ایران شد و خرمشهر عزیز از چنگ سربازان بعثی درآمد.

وی به 14 خرداد اشاره کرد و افزود: سالروز وفات بزرگ مرد تاریخ جهان حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نزدیک است این روز را به همه آزادیخواهان جهان تسلیت می‌گوییم.

خطیب جمعه چابهار بیان کرد: امام خمینی (ره) از ذخایر خداوند بود که وی را در عصر حاضر به ما هدیه کرد.

موسوی بیان داشت: امام خمینی (ره) همچون جد بزرگوارش حضرت رسول‌الله، با جاهلیت عصر ما به مبارزه پرداخت و افکار و عقاید باطل دشمنان را از بین برد.

وی به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: باید برای ملت ایران مصرف کالاهای تولید داخل به صورت فرهنگ درآید.

امام جمعه چابهار تصریح کرد: استفاده از اجناس خارجی باید موجب سرشکستگی ما شود و استفاده از وسایل ایرانی، افتخاری برای ما باشد.

موسوی ادامه داد: با استفاده از تولیدات داخلی، از کارگر و کار ایرانی حمایت می‌شود و اقتصاد جامعه اسلامی تقویت شده که ما نباید باعث تقویت اقتصاد کفر شویم و در مقابل با عدم استفاده از کالای ایرانی سبب تضعیف اقتصاد داخلی شویم.

وی گفت: استفاده از کالای تولید داخل را همه مردم باید از خود آغاز کنند.

امام جمعه چابهار شهادت امام هادی (ع) را تسلیت گفت و از مردم مومن خواست تا از فیوضات ماه رجب بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول