اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان:

ترویج بدحجابی هدف اصلی دشمنان است/ حجاب در پیوند خانوادگی نقش بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج بی‏بند و باری و بدحجابی است افزود: نقش حجاب و پوشش اسلامی در سلامت و استمرار پیوند خانوادگی غیر قابل انکار است.

ترویج بدحجابی هدف اصلی دشمنان است/ حجاب در پیوند خانوادگی نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، زهره درزی‏حرفه صبح امروز در همایش حجاب و عفاف حلقه‏های صالحین استان سمنان، ضمن بیان ضرورت رعایت حجاب در جامعه افزود: حجاب و عفاف از برنامه‏های عقلانی و فطری است و انسان با توجه به حجاب از قوه شهوانی سرکش و شیطانی، فرشته‏ای حیات‏بخش به فرد و جامعه هدیه می‏کند.

وی بیان داشت: در قرآن برای وجوب حجاب و حدود آن،‌ به چهار آیه که صراحت دارد تمسک شده و در مورد حفظ عفت و پاسداری از آن، بیش از 10 آیه وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان تصریح کرد: عفاف و حجاب نه تنها در شرع مقدس ریشه دارد، بلکه امری فطری نیز محسوب می‏شود.

درزی‏حرفه خاطرنشان کرد: زمانی که حیا در جامعه و در قلب مردم رسوخ کرد، عفاف و خودنگه‌داری درونی ایجاد شده و ثمره‏های عفاف یعنی صیانت و قناعت آشکار می‏شود و می‏توان شاهد فرهنگ حجاب و پوشش صحیح بود.

وی با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف عامل تحکیم بنیان خانواده است، گفت: خانواده به عنوان یکی از مقدس‏ترین نهادهای اجتماعی مطرح است که بشر تا به حال به خود دیده و نقش خانواده در ایجاد جامعه سالم، نقشی بی‏بدیل است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان افزود: در این میان، نقش حجاب و پوشش اسلامی در سلامت و استمرار پیوند خانوادگی غیر قابل انکار است.

درزی‏حرفه تصریح کرد: برای رسیدن به عفاف و پوشش کامل، رعایت مواردی لازم است و چه بسا فردی دارای پوشش است ولی به جهت اینکه رنگ مناسب را در پوشش خود رعایت نکرده، نمی‏توان آن را حجاب کامل نامید.

وی افزود: رنگ اگر متناسب با فطرت و فرهنگ مورد قبول جامعه نباشد و زننده و جلب‏ کننده نظر نامحرم محسوب شود، آدمی را به عفاف و حجاب کامل نمی‏رساند.

درزی‏حرفه تصریح کرد: قرائن و شواهد حاکی از آن است که یکی از ترفندهای مهم استعمارگران برای نفوذ در کشورهای اسلامی ترویج بی‏بند و باری از طریق گسترش بدحجابی و بی‏حجابی است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان بیان داشت: همان ‏طور که تبلیغ و تبیین صحیح فلسفه حجاب در گسترش و تعمیق آن نقش دارد، در مقابل شبهه‏افکنی‏ها و سم‏پاشی‏ها و تبلیغ‏های منفی مخالفان نیز در آسیب‏پذیری فرهنگ حجاب و پوشش در جوامع اسلامی تأثیر مهمی می‏گذارد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول