اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تلاش ما در ترویج عفاف و حجاب کاهش ناهنجاری‎هاست

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تلاش می‎کنیم با اجرای برنامه‎های مرتبط با عفاف و حجاب ناهنجاری‎های اجتماعی را کاهش دهیم.

تلاش ما در ترویج عفاف و حجاب کاهش ناهنجاری‎هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی و همایش عفاف و حجاب در بوشهر اظهار داشت: حجاب از ضرورت‎های دین است و باید در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‎رود در استان ولایتمدار بوشهر که مردمی متدین و مذهبی دارد، جلوه‎های بدحجابی و ناهنجاری‎ها در این زمینه به حداقل برسد.

جهانبخش ادامه داد: راهپیمایی عفاف و حجاب امروز با شکوه خاص و مشارکت گسترده همه اقشار برگزار شد که رخداد خوبی در زمینه حمایت از عفاف و حجاب به شمار می‎رود.

استاندار بوشهر یادآور شد: حجاب در کنار عفاف است و این امر مختص به بانوان نیست و آقایان نیز باید این اصل مهم را در جامعه رعایت کنند.

وی اضافه کرد: این راهپیمایی با عزت هر چه تمام برگزار شد و تلاش همه متولیان و دست‎اندرکاران قابل تقدیر است.

جهانبخش بیان کرد: امیدواریم این راهپیمایی تبعات اجتماعی مثبتی را به دنبال داشته باشد و شاهد کاهش ناهنجاری‎ها و آسیب‎ها که علت اغلب آنها پدیده بدحجابی و بی‎عفتی است، در جامعه باشیم.

وی افزود: حجاب و عفاف در جامعه امروز کمرنگ شده و این شایسته نظام اسلامی نیست و باید مسئولان فرهنگی اهتمام بیشتری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشند.

استاندار بوشهر گفت: هر مسئول وظیفه دارد به اندازه قدرت خود در راه حفظ حجاب و عفاف گام بردارد، زیرا این امر به صلاح جامعه است.

جهانبخش اظهار داشت: باید به دختران و نسل جدید فهماند که حجاب سبب محدودیت زنان نیست و زنان می‌توانند در بالاترین رده اجتماعی باشند و حجاب را رعایت کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول