اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگی دیگر از توفیقات دانش‏آموزان دماوندی

دستگاه گلاب‏گیری خورشیدی در دماوند ساخته شد

خبرگزاری فارس: برگی دیگر از توفیقات دانش‏آموزان دماوندی رقم خورد و آنها موفق به ساخت دستگاه گلاب‏گیری خورشیدی شدند.

دستگاه گلاب‏گیری خورشیدی در دماوند ساخته شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از موفقیت 80 دانش‏آموز این شهرستان در مسابقات ورزشی، رقابت‏های عملی و المپیادهای دانش‏آموزی کشوری و استانی خبر داد.

سیدقاسم حسینی اظهار داشت: این توفیقات در رده‏های مختلف استان تهران و کشور و به همت معلمان زحمت‏کش شهرستان دماوند و همچنین تلاش شبانه‏روزی دانش‏آموزان این خطّه ولایی، انقلابی و شهیدپرور محقق شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به برخی توفیقات علمی دانش‏آموزان دماوندی خاطرنشان کرد: دانش‏آموزان دماوندی موفق به ساخت دستگاه گلاب‏گیری خورشیدی و به تبع آن، راه‏یابی به مرحله استانی فعالیت‏های عملی شدند.

حسینی ادامه داد: علاوه بر این، دانش‏آموزان شهرستان دماوند در زمینه بررسی ساختار سلولی طرح آب به جای درخت، کمک‏یار مادران شاغل و طرح علمی مربع شگفت‏انگیز نیز حائز توفیقات خوبی شدند.

* کسب عنوان نخست مسابقات دوی صحرانوردی استان تهران

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از کسب عنوان نخست رقابت‏های دوی صحرانوردی استان تهران توسط دانش‏آموزان دماوندی خبر داد.

حسینی ادامه داد: جوانان و نوجوانان شهرستان دماوند به دلیل زندگی در مناطقی کوهستانی همواره می‏توانند در رشته دو و میدانی توفیقات بیشتری کسب کنند.

* کسب عنوان سومی رشته شنا در استان تهران

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از کسب عنوان نخست رشته ورزشی شنا توسط دانش‏آموزان دماوندی در رقابت‏های استانی این رشته خبر داد.

حسینی ادامه داد: در مسیر کسب این عنوان مهم، دانش‏آموزان، مربیان ورزشی و معلمان نقش به‏سزایی ایفا کردند.

* کسب عنوان دومی در تنیس روی میز استان تهران

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به سایر توفیقات ورزشی این نهاد خاطرنشان کرد: دختران شاغل به تحصیل در مراکز آموزشی شهرستان دماوند موفق به کسب عنوان دومی تیمی رقابت‏های تنیس روی میز استان تهران شدند.

وی ادامه داد: دختران امروز همان مادران فردا هستند و برای برخورداری از جامعه‏ای سالم و شاداب در آینده باید به ورزش دانش‏آموزی دختران توجهی ویژه‏ای داشت.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول