اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

استقامت رمز پیروزی مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تایباد گفت: توکل بر خدا، استقامت، صبر و پایداری و نهراسیدن از دشمن رمز پیروزی مسلمانان است.

استقامت رمز پیروزی مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد،حجت‌الاسلام محمد محدثی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر تایباد اظهار داشت: زیارت جامعه کبیره منقول امام دهم(ع) است که این خود نشان از جایگاه والای این امام همام است.

وی تقوا را کلید رفع تمام مشکلات خواند و افزود: رمز پیروزی مسلمانان در زندگی و جامعه اسلامی استفاده از کلام خدا، توکل بر خدا، استقامت در امور، صبر و پایداری و اعتماد به نفس و نهراسیدن از دشمن است.

خطیب جمعه شهرستان تایباد به توطئه‌ها و صحنه‌های فراوان با هدف براندازی نظام اسلامی از سوی دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: در همه صحنه‌ها خدا یار ملت ایران بوده است.

وی ناآرامی در کشورهای اسلامی هم‌چون بحرین، عراق و لبنان را توطئه کفار و منافقان خواند و گفت: دست استکبار، کفار و صهیونیست‌ها در این توطئه‌ها آشکار است.

امام جمعه تایباد با استناد به آیات و احادیثی وحدت و هم‌دلی مسلمانان و استقامت و هوشیاری در برابر توطئه‌های کفار را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمان عنوان و بر آگاهی و هوشیاری مسلمانان تاکید کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول