اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز اتفاق افتاد

عیادت پیشکسوتان فوتبال آبادان از بازیکن سال‌های دور تیم ملی

خبرگزاری فارس: صبح امروز تعدادی از پیشکوستان فوتبال آبادان از علی پورآفریقا؛ بازیکن تیم ملی نوجوانان فوتبال در دهه 50 که به تازگی از بند بیماری رهایی یافته عیادت کردند

عیادت پیشکسوتان فوتبال آبادان از بازیکن سال‌های دور تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی پور آفریقا؛ بازیکن سال‌های دور تیم ملی نوجوانان فوتبال که چندی پیش بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) آبادان بستری شده بود، سلامتی نسبی خود را بازیافت.

تنی چند از پیشکوستان فوتبال آبادان در اقدامی پسندیده صبح امروز به منظور عیادت از دوست و همبازی اسبق خود به منزل این فوتبالیست قدیمی رفتند.

خادم علی تهذیبی؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان، محمد سعدونی، نصرالله بم زاده، سعید سلامات، غلام میرافضل، عبدالرضا حردان، ابراهیم سلامیه، وحید سلامات، محمدرضا کاملی، مهدی مطوری، مهدی غفاری، مظفر شاملی، لطیف مرفاوی و حسین بهاریان از جمله مسئولان و پیشکسوتانی بودند که با حضور در منزل این ورزشکار پیشکسوت، جویای احوال عمومی وی شدند.

در پایان این عیادت، هدیه‌ای از سوی اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان و ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان به علی پورآفریقا اهدا شد.

علی پورآفریقا علاوه بر حضور در تیم ملی نوجوانان  سابقه بازی کردن در باشگاه‌هایی همچون سپه و کارگر آبادان و همچنین تیم مطرح شهباز تهران و همبازی شدن با بازیکنانی همانند مرحوم ناصرحجازی، ابراهیم قاسمپور و غلامحسین مظلومی را دارا است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول